Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1296
Назва: Дидактичні засади організації освітнього процесу
Автори: Буйдіна, Олена Олександрівна
Канівець, Зоя Миколаївна
Олійник, Світлана Петрівна
Резніченко, Зоя Володимирівна
Ключові слова: програма професійного розвитку педагогічних працівників
освітній процес
ключові компетентності
наскрізні уміння
освітня галузь
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Навчально–методичний посібник розміщує навчальні матеріали для реалізації інваріантного й варіативного складників програм професійного розвитку педагогічних працівників. Інваріантні теми об’єднані за чотирма напрямами: 1) «Зміст, мета, завдання освітнього процесу в умовах реформування галузі»; 2) «Дизайн освітнього процесу»; 3) «Стратегії й інструменти розвитку ключових компетентностей та наскрізних умінь учасників освітнього процесу»; 4) «Оцінювання». Завданням варіативних тем є висвітлення окремих специфічних питань з освітніх галузей або розв’язання додаткових завдань та обов’язків педагогічних працівників у межах їх професійної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1296
Розташовується у зібраннях:БІБЛІОТЕКА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НМК-2023-КРОГ.pdf1,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.