Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1296
Назва: | Дидактичні засади організації освітнього процесу |
Автори: | Буйдіна, Олена Олександрівна Канівець, Зоя Миколаївна Олійник, Світлана Петрівна Резніченко, Зоя Володимирівна |
Ключові слова: | програма професійного розвитку педагогічних працівників освітній процес ключові компетентності наскрізні уміння освітня галузь |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Навчально–методичний посібник розміщує навчальні матеріали для реалізації інваріантного й варіативного складників програм професійного розвитку педагогічних працівників. Інваріантні теми об’єднані за чотирма напрямами: 1) «Зміст, мета, завдання освітнього процесу в умовах реформування галузі»; 2) «Дизайн освітнього процесу»; 3) «Стратегії й інструменти розвитку ключових компетентностей та наскрізних умінь учасників освітнього процесу»; 4) «Оцінювання». Завданням варіативних тем є висвітлення окремих специфічних питань з освітніх галузей або розв’язання додаткових завдань та обов’язків педагогічних працівників у межах їх професійної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1296 |
Розташовується у зібраннях: | БІБЛІОТЕКА |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
НМК-2023-КРОГ.pdf | 1,6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.