Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1296
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБуйдіна, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorКанівець, Зоя Миколаївна-
dc.contributor.authorОлійник, Світлана Петрівна-
dc.contributor.authorРезніченко, Зоя Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-03-07T15:58:43Z-
dc.date.available2023-03-07T15:58:43Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1296-
dc.description.abstractНавчально–методичний посібник розміщує навчальні матеріали для реалізації інваріантного й варіативного складників програм професійного розвитку педагогічних працівників. Інваріантні теми об’єднані за чотирма напрямами: 1) «Зміст, мета, завдання освітнього процесу в умовах реформування галузі»; 2) «Дизайн освітнього процесу»; 3) «Стратегії й інструменти розвитку ключових компетентностей та наскрізних умінь учасників освітнього процесу»; 4) «Оцінювання». Завданням варіативних тем є висвітлення окремих специфічних питань з освітніх галузей або розв’язання додаткових завдань та обов’язків педагогічних працівників у межах їх професійної діяльності.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпрограма професійного розвитку педагогічних працівниківuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectключові компетентностіuk_UA
dc.subjectнаскрізні умінняuk_UA
dc.subjectосвітня галузьuk_UA
dc.titleДидактичні засади організації освітнього процесуuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:БІБЛІОТЕКА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НМК-2023-КРОГ.pdf1,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.