Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1296
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Буйдіна, Олена Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Канівець, Зоя Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Олійник, Світлана Петрівна | - |
dc.contributor.author | Резніченко, Зоя Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T15:58:43Z | - |
dc.date.available | 2023-03-07T15:58:43Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1296 | - |
dc.description.abstract | Навчально–методичний посібник розміщує навчальні матеріали для реалізації інваріантного й варіативного складників програм професійного розвитку педагогічних працівників. Інваріантні теми об’єднані за чотирма напрямами: 1) «Зміст, мета, завдання освітнього процесу в умовах реформування галузі»; 2) «Дизайн освітнього процесу»; 3) «Стратегії й інструменти розвитку ключових компетентностей та наскрізних умінь учасників освітнього процесу»; 4) «Оцінювання». Завданням варіативних тем є висвітлення окремих специфічних питань з освітніх галузей або розв’язання додаткових завдань та обов’язків педагогічних працівників у межах їх професійної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | програма професійного розвитку педагогічних працівників | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | ключові компетентності | uk_UA |
dc.subject | наскрізні уміння | uk_UA |
dc.subject | освітня галузь | uk_UA |
dc.title | Дидактичні засади організації освітнього процесу | uk_UA |
dc.type | Посібник | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | БІБЛІОТЕКА |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
НМК-2023-КРОГ.pdf | 1,6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.