Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1266
Назва: Кроссенс як метод нетрадиційного навчання на уроках географії та економіки
Автори: Терещенко, Наталія Вікторівна
Ключові слова: кроссенс
нетрадиційне навчання на уроках географії та економіки
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Географія як шкільна дисципліна покликана формувати в учнів систему поглядів на світ, їхнє мислення, географічну компетентність й екологічну культуру. У процесі навчання географії, як і іншим дисциплінам, важливо перейти від заучування фактів до засвоювання сутності подій і явищ, формування інтегрованих умінь і розвитку інтелектуальних здібностей учнів. У посібнику представлено досвід використання асоціативної головоломки нового покоління кроссенс під час проведення нестандартних уроків географії та економіки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1266
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка_Терещенко.docx5,66 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.