Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1266
Назва: | Кроссенс як метод нетрадиційного навчання на уроках географії та економіки |
Автори: | Терещенко, Наталія Вікторівна |
Ключові слова: | кроссенс нетрадиційне навчання на уроках географії та економіки |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Географія як шкільна дисципліна покликана формувати в учнів систему поглядів на світ, їхнє мислення, географічну компетентність й екологічну культуру. У процесі навчання географії, як і іншим дисциплінам, важливо перейти від заучування фактів до засвоювання сутності подій і явищ, формування інтегрованих умінь і розвитку інтелектуальних здібностей учнів. У посібнику представлено досвід використання асоціативної головоломки нового покоління кроссенс під час проведення нестандартних уроків географії та економіки |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1266 |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Природознавство” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розробка_Терещенко.docx | 5,66 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.