Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1266
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Терещенко, Наталія Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-08T19:09:52Z | - |
dc.date.available | 2023-02-08T19:09:52Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1266 | - |
dc.description.abstract | Географія як шкільна дисципліна покликана формувати в учнів систему поглядів на світ, їхнє мислення, географічну компетентність й екологічну культуру. У процесі навчання географії, як і іншим дисциплінам, важливо перейти від заучування фактів до засвоювання сутності подій і явищ, формування інтегрованих умінь і розвитку інтелектуальних здібностей учнів. У посібнику представлено досвід використання асоціативної головоломки нового покоління кроссенс під час проведення нестандартних уроків географії та економіки | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | кроссенс | uk_UA |
dc.subject | нетрадиційне навчання на уроках географії та економіки | uk_UA |
dc.title | Кроссенс як метод нетрадиційного навчання на уроках географії та економіки | uk_UA |
dc.type | Посібник | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Природознавство” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розробка_Терещенко.docx | 5,66 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.