Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1266
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерещенко, Наталія Вікторівна-
dc.date.accessioned2023-02-08T19:09:52Z-
dc.date.available2023-02-08T19:09:52Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1266-
dc.description.abstractГеографія як шкільна дисципліна покликана формувати в учнів систему поглядів на світ, їхнє мислення, географічну компетентність й екологічну культуру. У процесі навчання географії, як і іншим дисциплінам, важливо перейти від заучування фактів до засвоювання сутності подій і явищ, формування інтегрованих умінь і розвитку інтелектуальних здібностей учнів. У посібнику представлено досвід використання асоціативної головоломки нового покоління кроссенс під час проведення нестандартних уроків географії та економікиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкроссенсuk_UA
dc.subjectнетрадиційне навчання на уроках географії та економікиuk_UA
dc.titleКроссенс як метод нетрадиційного навчання на уроках географії та економікиuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка_Терещенко.docx5,66 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.