Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1246
Назва: Від кольоротерапії до здоров’я школяра
Автори: Дзюбенко, Лілія Миколаївна
Ключові слова: здоров'язбережувальні технології
фізичне, соціально-емоційне, духовне, інтелектуальне благополуччя учнів
кольоротерапія
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Здоров'язбережувальні технології, впроваджені в навчально-виховний процес, дають змогу проводити оздоровлення школярів у цікавих різнома-нітних формах, забезпечують фізичне, соціально-емоційне, духовне, інтелектуальне благополуччя учнів. Кольоротерапія - одна із складових здоров'язбережувальних технологій яка допомагає діагностувати психоемоційний стан школярів і покращити їхнє самопочуття, сприяє розвитку учнів як індивідуальності. Цей метод часто використовують з школярами молодшого шкільного віку для виявлення схильностей кожної дитини. Деякі вправи можна використовувати і вдома. Вони допоможуть батькам краще зрозуміти дитину, покращити її настрій та позбутися внутрішніх переживань і страхів здобувача освіти. Посібник адресований учителям початкових класів, батькам та студентам педагогічних спеціальностей
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1246
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Здоров’я і фізична культура”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка_Дзюбенко.docx2,37 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.