Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1246
Назва: | Від кольоротерапії до здоров’я школяра |
Автори: | Дзюбенко, Лілія Миколаївна |
Ключові слова: | здоров'язбережувальні технології фізичне, соціально-емоційне, духовне, інтелектуальне благополуччя учнів кольоротерапія |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Здоров'язбережувальні технології, впроваджені в навчально-виховний процес, дають змогу проводити оздоровлення школярів у цікавих різнома-нітних формах, забезпечують фізичне, соціально-емоційне, духовне, інтелектуальне благополуччя учнів. Кольоротерапія - одна із складових здоров'язбережувальних технологій яка допомагає діагностувати психоемоційний стан школярів і покращити їхнє самопочуття, сприяє розвитку учнів як індивідуальності. Цей метод часто використовують з школярами молодшого шкільного віку для виявлення схильностей кожної дитини. Деякі вправи можна використовувати і вдома. Вони допоможуть батькам краще зрозуміти дитину, покращити її настрій та позбутися внутрішніх переживань і страхів здобувача освіти. Посібник адресований учителям початкових класів, батькам та студентам педагогічних спеціальностей |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1246 |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Здоров’я і фізична культура” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розробка_Дзюбенко.docx | 2,37 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.