Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1246
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДзюбенко, Лілія Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-02-08T17:24:28Z-
dc.date.available2023-02-08T17:24:28Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1246-
dc.description.abstractЗдоров'язбережувальні технології, впроваджені в навчально-виховний процес, дають змогу проводити оздоровлення школярів у цікавих різнома-нітних формах, забезпечують фізичне, соціально-емоційне, духовне, інтелектуальне благополуччя учнів. Кольоротерапія - одна із складових здоров'язбережувальних технологій яка допомагає діагностувати психоемоційний стан школярів і покращити їхнє самопочуття, сприяє розвитку учнів як індивідуальності. Цей метод часто використовують з школярами молодшого шкільного віку для виявлення схильностей кожної дитини. Деякі вправи можна використовувати і вдома. Вони допоможуть батькам краще зрозуміти дитину, покращити її настрій та позбутися внутрішніх переживань і страхів здобувача освіти. Посібник адресований учителям початкових класів, батькам та студентам педагогічних спеціальностейuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectздоров'язбережувальні технологіїuk_UA
dc.subjectфізичне, соціально-емоційне, духовне, інтелектуальне благополуччя учнівuk_UA
dc.subjectкольоротерапіяuk_UA
dc.titleВід кольоротерапії до здоров’я школяраuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Здоров’я і фізична культура”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка_Дзюбенко.docx2,37 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.