Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1246
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дзюбенко, Лілія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-08T17:24:28Z | - |
dc.date.available | 2023-02-08T17:24:28Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1246 | - |
dc.description.abstract | Здоров'язбережувальні технології, впроваджені в навчально-виховний процес, дають змогу проводити оздоровлення школярів у цікавих різнома-нітних формах, забезпечують фізичне, соціально-емоційне, духовне, інтелектуальне благополуччя учнів. Кольоротерапія - одна із складових здоров'язбережувальних технологій яка допомагає діагностувати психоемоційний стан школярів і покращити їхнє самопочуття, сприяє розвитку учнів як індивідуальності. Цей метод часто використовують з школярами молодшого шкільного віку для виявлення схильностей кожної дитини. Деякі вправи можна використовувати і вдома. Вони допоможуть батькам краще зрозуміти дитину, покращити її настрій та позбутися внутрішніх переживань і страхів здобувача освіти. Посібник адресований учителям початкових класів, батькам та студентам педагогічних спеціальностей | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | здоров'язбережувальні технології | uk_UA |
dc.subject | фізичне, соціально-емоційне, духовне, інтелектуальне благополуччя учнів | uk_UA |
dc.subject | кольоротерапія | uk_UA |
dc.title | Від кольоротерапії до здоров’я школяра | uk_UA |
dc.type | Посібник | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Здоров’я і фізична культура” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розробка_Дзюбенко.docx | 2,37 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.