Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1221
Назва: Мала Академія Наук як форма організації дослідницько-проєктної діяльності учнів на уроках фізики: Методичні рекомендації
Автори: Костюк, Таміла Леонідівна
Ключові слова: дослідницько-проєктна діяльність
Мала Академія Наук
фізика
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У методичних рекомендаціях представлено теоретико-методичні та практичні основи наукової діяльності учнів загальноосвітніх закладів на основі включення у роботу Малої академії наук, як творчого об’єднання учнів, яке сприяє виявленню їх здібностей, обдарувань, самовизначенню та самореалізації особистості засобами залучення до пошукової, експериментальної, дослідницької роботи в різних галузях науки, техніки, культури. Для учнів різних типів загальноосвітніх закладів, вчителів, викладачів та студентів педагогічних навчальних закладів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1221
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка_Костюк.pdf1,99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.