Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1174
Назва: Методична розробка " Упровадження кейс-технології на уроках математики"
Автори: Фесун, Тетяна Василівна
Ключові слова: кейс-технологія, кейс, метод, інтерактивний метод, ситуація, аналіз
Дата публікації: 2022
Видавництво: Освітній проект "На Урок",
Бібліографічний опис: https://naurok.com.ua/metodichna-rozrobka-uprovadzhennya-keys-tehnologi-na-urokah-matematiki-318313.html
Опис: Задля активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики ефективним є застосування інтерактивних методів навчання, зокрема кейс- технології. Вона викликає зацікавленість у дітей. Форма організації навчання забезпечує учням можливість використання знань, які вони отримали на заняттях. Застосування кейс-технологій забезпечує дотримання загальних цілей навчання: засвоєння змісту й відпрацювання навичок на необхідному рівні; особистісний розвиток учня, розвиток аналітичних навичок і вміння працювати в команді; здатність вислухати й зрозуміти альтернативну точку зору; уміння виробляти узагальнююче рішення з урахуванням альтернатив; планувати свої дії й передбачати їхні наслідки. Як показує досвід, введення кейс-методу в освітній процес під час проведення уроків з математики означає серйозну роботу вчителя і потребує значної мобільності у спілкуванні з учнями під час роботи з кейсом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1174
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Математика”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Упровадження кейс - технології на уроках математики (1).docx341,17 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.