Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1174
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФесун, Тетяна Василівна-
dc.date.accessioned2023-01-07T22:37:10Z-
dc.date.available2023-01-07T22:37:10Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationhttps://naurok.com.ua/metodichna-rozrobka-uprovadzhennya-keys-tehnologi-na-urokah-matematiki-318313.htmluk_UA
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1174-
dc.descriptionЗадля активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики ефективним є застосування інтерактивних методів навчання, зокрема кейс- технології. Вона викликає зацікавленість у дітей. Форма організації навчання забезпечує учням можливість використання знань, які вони отримали на заняттях. Застосування кейс-технологій забезпечує дотримання загальних цілей навчання: засвоєння змісту й відпрацювання навичок на необхідному рівні; особистісний розвиток учня, розвиток аналітичних навичок і вміння працювати в команді; здатність вислухати й зрозуміти альтернативну точку зору; уміння виробляти узагальнююче рішення з урахуванням альтернатив; планувати свої дії й передбачати їхні наслідки. Як показує досвід, введення кейс-методу в освітній процес під час проведення уроків з математики означає серйозну роботу вчителя і потребує значної мобільності у спілкуванні з учнями під час роботи з кейсом.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherОсвітній проект "На Урок",uk_UA
dc.subjectкейс-технологія, кейс, метод, інтерактивний метод, ситуація, аналізuk_UA
dc.titleМетодична розробка " Упровадження кейс-технології на уроках математики"uk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Математика”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Упровадження кейс - технології на уроках математики (1).docx341,17 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.