Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1174
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фесун, Тетяна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-07T22:37:10Z | - |
dc.date.available | 2023-01-07T22:37:10Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | https://naurok.com.ua/metodichna-rozrobka-uprovadzhennya-keys-tehnologi-na-urokah-matematiki-318313.html | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1174 | - |
dc.description | Задля активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики ефективним є застосування інтерактивних методів навчання, зокрема кейс- технології. Вона викликає зацікавленість у дітей. Форма організації навчання забезпечує учням можливість використання знань, які вони отримали на заняттях. Застосування кейс-технологій забезпечує дотримання загальних цілей навчання: засвоєння змісту й відпрацювання навичок на необхідному рівні; особистісний розвиток учня, розвиток аналітичних навичок і вміння працювати в команді; здатність вислухати й зрозуміти альтернативну точку зору; уміння виробляти узагальнююче рішення з урахуванням альтернатив; планувати свої дії й передбачати їхні наслідки. Як показує досвід, введення кейс-методу в освітній процес під час проведення уроків з математики означає серйозну роботу вчителя і потребує значної мобільності у спілкуванні з учнями під час роботи з кейсом. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Освітній проект "На Урок", | uk_UA |
dc.subject | кейс-технологія, кейс, метод, інтерактивний метод, ситуація, аналіз | uk_UA |
dc.title | Методична розробка " Упровадження кейс-технології на уроках математики" | uk_UA |
dc.type | Розробка уроку | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Математика” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Упровадження кейс - технології на уроках математики (1).docx | 341,17 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.