Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/996
Назва: Формування національної самоідентичності учнів середньої школи під час вивчення есею як метажанру на уроках української літератури
Автори: Шуть, Наталія Павлівна
Ключові слова: формування національної самоідентифікації учнів
есеї української літератури
педагогічний експеримент
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Методична розробка-дослідження – спроба віднайдення реальних методів формування національної самоідентифікації учнів середньої школи на уроках української літератури через осмислення найгостріших національних, філософських, соціальних, етичних проблем людства через аналізування української есеїстки і – у зворотньому напрямі: через українську есеїстику увійти до есеїстики світової, тобто до розуміння тих самих проблем, але в глобальному масштабі: проблем людства. Методична розробка буде корисною для використання вчителями української мови та літератури під час проведення уроків розвитку мовлення та для підготовки до ЗНО.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/996
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Мови і літератури”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Національна самоідентичність_Шуть.doc3,5 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.