Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/996
Назва: | Формування національної самоідентичності учнів середньої школи під час вивчення есею як метажанру на уроках української літератури |
Автори: | Шуть, Наталія Павлівна |
Ключові слова: | формування національної самоідентифікації учнів есеї української літератури педагогічний експеримент |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Методична розробка-дослідження – спроба віднайдення реальних методів формування національної самоідентифікації учнів середньої школи на уроках української літератури через осмислення найгостріших національних, філософських, соціальних, етичних проблем людства через аналізування української есеїстки і – у зворотньому напрямі: через українську есеїстику увійти до есеїстики світової, тобто до розуміння тих самих проблем, але в глобальному масштабі: проблем людства. Методична розробка буде корисною для використання вчителями української мови та літератури під час проведення уроків розвитку мовлення та для підготовки до ЗНО. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/996 |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Мови і літератури” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Національна самоідентичність_Шуть.doc | 3,5 MB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.