Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/996
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШуть, Наталія Павлівна-
dc.date.accessioned2022-06-16T06:23:45Z-
dc.date.available2022-06-16T06:23:45Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/996-
dc.description.abstractМетодична розробка-дослідження – спроба віднайдення реальних методів формування національної самоідентифікації учнів середньої школи на уроках української літератури через осмислення найгостріших національних, філософських, соціальних, етичних проблем людства через аналізування української есеїстки і – у зворотньому напрямі: через українську есеїстику увійти до есеїстики світової, тобто до розуміння тих самих проблем, але в глобальному масштабі: проблем людства. Методична розробка буде корисною для використання вчителями української мови та літератури під час проведення уроків розвитку мовлення та для підготовки до ЗНО.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectформування національної самоідентифікації учнівuk_UA
dc.subjectесеї української літературиuk_UA
dc.subjectпедагогічний експериментuk_UA
dc.titleФормування національної самоідентичності учнів середньої школи під час вивчення есею як метажанру на уроках української літературиuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Мови і літератури”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Національна самоідентичність_Шуть.doc3,5 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.