Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/996
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шуть, Наталія Павлівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-16T06:23:45Z | - |
dc.date.available | 2022-06-16T06:23:45Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/996 | - |
dc.description.abstract | Методична розробка-дослідження – спроба віднайдення реальних методів формування національної самоідентифікації учнів середньої школи на уроках української літератури через осмислення найгостріших національних, філософських, соціальних, етичних проблем людства через аналізування української есеїстки і – у зворотньому напрямі: через українську есеїстику увійти до есеїстики світової, тобто до розуміння тих самих проблем, але в глобальному масштабі: проблем людства. Методична розробка буде корисною для використання вчителями української мови та літератури під час проведення уроків розвитку мовлення та для підготовки до ЗНО. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | формування національної самоідентифікації учнів | uk_UA |
dc.subject | есеї української літератури | uk_UA |
dc.subject | педагогічний експеримент | uk_UA |
dc.title | Формування національної самоідентичності учнів середньої школи під час вивчення есею як метажанру на уроках української літератури | uk_UA |
dc.type | Посібник | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Мови і літератури” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Національна самоідентичність_Шуть.doc | 3,5 MB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.