Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/989
Назва: | Формування читацької компетентності учнів початкових класів: від теорії до практики |
Автори: | Залужна, Ніна Іванівна |
Ключові слова: | читацька компетентність учнів початкових класів базові читацькі пізнавальні процеси читання з передбаченням графічні організатори стратегії критичного читання спрямоване читання |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Даний методичний посібник висвітлює питання формування та розвитку читацької компетентності учнів початкової школи в умовах становлення НУШ. Автор висвітлює ряд теоретичних питань та положень, як то «читацька компетентність», «читання з розумінням», «модель компетентного читача згідно з вимогами Державного стандарту початкової освіти», а також на прикладі власної педагогічної практики пропонує ряд вправ, які можуть допомогти учителеві системно підтримувати учнів молодшої школи у їх становленні як компетентних читачів. Посібник адресований вчителям початкових класів |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/989 |
Розташовується у зібраннях: | Мовно-літературна освітня галузь |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Залужна.pdf | 1,68 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.