Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/989
Назва: Формування читацької компетентності учнів початкових класів: від теорії до практики
Автори: Залужна, Ніна Іванівна
Ключові слова: читацька компетентність учнів початкових класів
базові читацькі пізнавальні процеси
читання з передбаченням
графічні організатори
стратегії критичного читання
спрямоване читання
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Даний методичний посібник висвітлює питання формування та розвитку читацької компетентності учнів початкової школи в умовах становлення НУШ. Автор висвітлює ряд теоретичних питань та положень, як то «читацька компетентність», «читання з розумінням», «модель компетентного читача згідно з вимогами Державного стандарту початкової освіти», а також на прикладі власної педагогічної практики пропонує ряд вправ, які можуть допомогти учителеві системно підтримувати учнів молодшої школи у їх становленні як компетентних читачів. Посібник адресований вчителям початкових класів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/989
Розташовується у зібраннях:Мовно-літературна освітня галузь

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Залужна.pdf1,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.