Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/989
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Залужна, Ніна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-16T05:28:31Z | - |
dc.date.available | 2022-06-16T05:28:31Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/989 | - |
dc.description.abstract | Даний методичний посібник висвітлює питання формування та розвитку читацької компетентності учнів початкової школи в умовах становлення НУШ. Автор висвітлює ряд теоретичних питань та положень, як то «читацька компетентність», «читання з розумінням», «модель компетентного читача згідно з вимогами Державного стандарту початкової освіти», а також на прикладі власної педагогічної практики пропонує ряд вправ, які можуть допомогти учителеві системно підтримувати учнів молодшої школи у їх становленні як компетентних читачів. Посібник адресований вчителям початкових класів | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | читацька компетентність учнів початкових класів | uk_UA |
dc.subject | базові читацькі пізнавальні процеси | uk_UA |
dc.subject | читання з передбаченням | uk_UA |
dc.subject | графічні організатори | uk_UA |
dc.subject | стратегії критичного читання | uk_UA |
dc.subject | спрямоване читання | uk_UA |
dc.title | Формування читацької компетентності учнів початкових класів: від теорії до практики | uk_UA |
dc.type | Посібник | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Мовно-літературна освітня галузь |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Залужна.pdf | 1,68 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.