Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/989
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗалужна, Ніна Іванівна-
dc.date.accessioned2022-06-16T05:28:31Z-
dc.date.available2022-06-16T05:28:31Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/989-
dc.description.abstractДаний методичний посібник висвітлює питання формування та розвитку читацької компетентності учнів початкової школи в умовах становлення НУШ. Автор висвітлює ряд теоретичних питань та положень, як то «читацька компетентність», «читання з розумінням», «модель компетентного читача згідно з вимогами Державного стандарту початкової освіти», а також на прикладі власної педагогічної практики пропонує ряд вправ, які можуть допомогти учителеві системно підтримувати учнів молодшої школи у їх становленні як компетентних читачів. Посібник адресований вчителям початкових класівuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectчитацька компетентність учнів початкових класівuk_UA
dc.subjectбазові читацькі пізнавальні процесиuk_UA
dc.subjectчитання з передбаченнямuk_UA
dc.subjectграфічні організаториuk_UA
dc.subjectстратегії критичного читанняuk_UA
dc.subjectспрямоване читанняuk_UA
dc.titleФормування читацької компетентності учнів початкових класів: від теорії до практикиuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Мовно-літературна освітня галузь

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Залужна.pdf1,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.