Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/926
Назва: Майндфулнес-технології регуляції стресостійкості в роботі практичного психолога з учнями юнацького віку
Автори: Давидова, Оксана Володимирівна
Ключові слова: майндфулнес
стресостійкість
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У методичній розробці узагальнені результати емпіричного дослідження ролі майндфулнес (усвідомлення сприйняття особистістю свого емоційного стану) у регуляції стресостійкості учнів юнацького віку. Проаналізовано вплив психотерапевтичних технологій на формування емоційної стабільності. Розроблена структура та надані рекомендації щодо впровадження програми розвитку навичок майндфулнес у повсякденне життя старшокласників. Для практичних психологів, соціальних педагогів та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/926
Розташовується у зібраннях:СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Майндфулнес_Давидова.pdf1,38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.