Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/926
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Давидова, Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-15T16:00:09Z | - |
dc.date.available | 2022-06-15T16:00:09Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/926 | - |
dc.description.abstract | У методичній розробці узагальнені результати емпіричного дослідження ролі майндфулнес (усвідомлення сприйняття особистістю свого емоційного стану) у регуляції стресостійкості учнів юнацького віку. Проаналізовано вплив психотерапевтичних технологій на формування емоційної стабільності. Розроблена структура та надані рекомендації щодо впровадження програми розвитку навичок майндфулнес у повсякденне життя старшокласників. Для практичних психологів, соціальних педагогів та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | майндфулнес | uk_UA |
dc.subject | стресостійкість | uk_UA |
dc.title | Майндфулнес-технології регуляції стресостійкості в роботі практичного психолога з учнями юнацького віку | uk_UA |
dc.type | Посібник | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Майндфулнес_Давидова.pdf | 1,38 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.