Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/923
Назва: Удосконалення інтелектуально-креативних здібностей учнів шляхом використання технології розвитку критичного мислення на уроках української мови та літератури
Автори: Мирошниченко, Сергій Миколайович
Ключові слова: українська мова
критичне мислення
складнопідрядні речення з підрядними означальними
словотвір
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Навчально-методичний посібник містить дослідження теоретичного аспекту методики організації уроків з української мови та літератури за технологією формування й розвитку критичного мислення. У виданні подано опис різних ефективних методів і прийомів, що сприяють удосконаленню інтелектуально-креативних здібностей учнів, фрагменти та конспекти уроків. Посібник укладено з урахуванням власного педагогічного досвіду. Призначено для вчителів суспільно-гуманітарного циклу, зокрема української мови та літератури, студентів філологічного факультету
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/923
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Мови і літератури”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.