Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/923
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМирошниченко, Сергій Миколайович-
dc.date.accessioned2022-06-15T15:50:33Z-
dc.date.available2022-06-15T15:50:33Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/923-
dc.description.abstractНавчально-методичний посібник містить дослідження теоретичного аспекту методики організації уроків з української мови та літератури за технологією формування й розвитку критичного мислення. У виданні подано опис різних ефективних методів і прийомів, що сприяють удосконаленню інтелектуально-креативних здібностей учнів, фрагменти та конспекти уроків. Посібник укладено з урахуванням власного педагогічного досвіду. Призначено для вчителів суспільно-гуманітарного циклу, зокрема української мови та літератури, студентів філологічного факультетуuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectукраїнська моваuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectскладнопідрядні речення з підрядними означальнимиuk_UA
dc.subjectсловотвірuk_UA
dc.titleУдосконалення інтелектуально-креативних здібностей учнів шляхом використання технології розвитку критичного мислення на уроках української мови та літературиuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Мови і літератури”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.