Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/908
Назва: Реалізація наскрізних змістових ліній при вивченні математики
Автори: Зінченко, Лідія Петрівна
Ключові слова: математика
наскрізні змістові лінії
творче мислення
пізнавальний інтерес
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Даний посібник містить матеріал, спрямований на розуміння важливості реалізації змістових наскрізних ліній при вивченні математики, зокрема розглядається набуття навичок та вміння розв’язувати текстові задачі на впровадження екологічної безпеки, виховання громадської відповідальності, збереження здоров’я і безпеки життя, навиків підприємливості та фінансової грамотності. При вивченні багатьох тем математики виникають проблеми в розв’язуванні саме текстових задач. Чому так? Що потрібно робити, щоб уникати проблем? Які прийоми, методи варто застосовувати, щоб навчити учнів розв’язувати задачі. Як зацікавити учнів до навчання? Відповіді на ці питання і є ключовими в даному посібнику. На прикладах розроблених уроків та з досвіду роботи показано, що реалізація наскрізних змістових ліній при вивченні математики забезпечує розвиток творчих здібностей учнів. Матеріал може бути використаний учителями не тільки математики, а й інших дисциплін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/908
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Математика”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Математика наскрізні змістові лінії Зінченко Л.П..docx1,28 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.