Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/908
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗінченко, Лідія Петрівна-
dc.date.accessioned2022-06-15T13:47:45Z-
dc.date.available2022-06-15T13:47:45Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/908-
dc.description.abstractДаний посібник містить матеріал, спрямований на розуміння важливості реалізації змістових наскрізних ліній при вивченні математики, зокрема розглядається набуття навичок та вміння розв’язувати текстові задачі на впровадження екологічної безпеки, виховання громадської відповідальності, збереження здоров’я і безпеки життя, навиків підприємливості та фінансової грамотності. При вивченні багатьох тем математики виникають проблеми в розв’язуванні саме текстових задач. Чому так? Що потрібно робити, щоб уникати проблем? Які прийоми, методи варто застосовувати, щоб навчити учнів розв’язувати задачі. Як зацікавити учнів до навчання? Відповіді на ці питання і є ключовими в даному посібнику. На прикладах розроблених уроків та з досвіду роботи показано, що реалізація наскрізних змістових ліній при вивченні математики забезпечує розвиток творчих здібностей учнів. Матеріал може бути використаний учителями не тільки математики, а й інших дисциплін.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectматематикаuk_UA
dc.subjectнаскрізні змістові лініїuk_UA
dc.subjectтворче мисленняuk_UA
dc.subjectпізнавальний інтересuk_UA
dc.titleРеалізація наскрізних змістових ліній при вивченні математикиuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Математика”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Математика наскрізні змістові лінії Зінченко Л.П..docx1,28 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.