Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/673
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанасейко, Інна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2022-01-11T15:29:37Z-
dc.date.available2022-01-11T15:29:37Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/673-
dc.description.abstractУ результаті вивчення теми учень визначає способи творення слів; самостійно утворює нові слова вивченими способами; дотримується правил чергування приголосних при творенні слів; створює словотвірний ланцюжок, здійснює словотвірний розбір слова; знаходить й виправляє орфографічні помилки на вивчені правила. Методи і прийоми організації освітньої діяльності: Наочні методи (демонстративні: інтерактивна презентація РРТХ); Практичні методи (виправлення помилок у словах; гейміфікація, яка допомагає достукатися до сучасних дітей, що звикли грати в комп'ютерні ігри і постійно спілкуватися в соціальних мережах. Хороша гра вирішує кілька потреб гравців: автономія, потреба в компетенції, потреба у визнанні. Учні глибше залучаються в процес і краще запам'ятовують матеріал у ході гри.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectукраїнська моваuk_UA
dc.subject6 класuk_UA
dc.subjectінтерактивний тренажерuk_UA
dc.subjectтворення слівuk_UA
dc.subjectсловотвірний ланцюжокuk_UA
dc.subjectорфографічні помилкиuk_UA
dc.subjectсловотвірний розбір словаuk_UA
dc.titleУзагальнення знань з теми "Словотвір. Орфографія"uk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
dc.typeІнтерактивна розробкаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Мови і літератури”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.