Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/596
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Петрова, Наталія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-11T08:32:58Z | - |
dc.date.available | 2022-01-11T08:32:58Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/596 | - |
dc.description.abstract | Після уроку учні зможуть назвати особливості організації та процесів життєдіяльності плазунів, як справжніх наземних тварин, показати риси ускладнення й організації в порівнянні з земноводними. розпізнавати особливості внутрішньої будови плазунів, робити висновки про роль та місце плазунів у екосистемі. Методи і прийоми організації освітньої діяльності: бесіда, розповідь, рольова гра, робота в групі | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | біологія і екологія | uk_UA |
dc.subject | 7 клас | uk_UA |
dc.subject | плазуни | uk_UA |
dc.subject | особливості внутрішньої будови плазунів | uk_UA |
dc.subject | роль та місце плазунів | uk_UA |
dc.subject | екосистема | uk_UA |
dc.title | Загальна характеристика класу Плазуни | uk_UA |
dc.type | Розробка уроку | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Природознавство” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Біол_Еколог_7_Плазуни_Петрова.docx | 13,68 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити | |
Плазуни_7_Петрова.docx | 25,52 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.