Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/596
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетрова, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2022-01-11T08:32:58Z-
dc.date.available2022-01-11T08:32:58Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/596-
dc.description.abstractПісля уроку учні зможуть назвати особливості організації та процесів життєдіяльності плазунів, як справжніх наземних тварин, показати риси ускладнення й організації в порівнянні з земноводними. розпізнавати особливості внутрішньої будови плазунів, робити висновки про роль та місце плазунів у екосистемі. Методи і прийоми організації освітньої діяльності: бесіда, розповідь, рольова гра, робота в групіuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectбіологія і екологіяuk_UA
dc.subject7 класuk_UA
dc.subjectплазуниuk_UA
dc.subjectособливості внутрішньої будови плазунівuk_UA
dc.subjectроль та місце плазунівuk_UA
dc.subjectекосистемаuk_UA
dc.titleЗагальна характеристика класу Плазуниuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біол_Еколог_7_Плазуни_Петрова.docx13,68 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити
Плазуни_7_Петрова.docx25,52 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.