Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/554
Назва: Організація дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами
Автори: Васильєва, Наталія Василівна
Наріжна, Валентина Анатоліївна
Холодова, Тетяна Миколаївна
Цегельник, Інна Борисівна
Карнаух, Олена Миколаївна
Дмитренко, Юлія Миколаївна
Ключові слова: корекційно-розвиткова робота
діти з особливими потребами
ЗПР
РАС
дистанційне навчання
ІРЦ
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У збірнику матеріалів розкрито нормативно-правову основу організації дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами, представлено огляд сервісів для організації дистанційного навчання, висвітлено психолого-педагогічні технології дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами, окреслена робота вчителя-дефектолога ІРЦ в умовах дистанційного навчання дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектру (РАС), ознайомлено з дистанційною роботою практичного психолога з дітьми старшого дошкільного та молодшого шкільного віку з затримкою психічного розвитку (ЗПР) та легким ступенем порушення інтелектуального розвитку, викладено досвід дистанційної корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими освітніми потребами та з освітніми потребами фахівців «Інклюзивно-ресурсного центру Піщанської сільської ради» і практичного психолога Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Диканської районної ради Полтавської області. Збірник матеріалів адресовано педагогічним працівникам спеціальних закладів освіти, фахівцям інклюзивно-ресурсних центрів, батькам дітей з особливими освітніми потребами, а також студентам педагогічних ЗВО, слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників та методичним працівникам.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/554
Розташовується у зібраннях:БІБЛІОТЕКА



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.