Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/479
Назва: Електронний навчально-методичний кейс "Моделювання інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Діти з порушеннями опорно-рухового апарату"
Автори: Цехмистро, Олена Іванівна
Ключові слова: порушення опорно-рухового апарату
інклюзивне навчання
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У навчально-методичному кейсі обласного науково-методичного проекту «Моделювання інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Діти з порушеннями опорно-рухового апарату» схарактеризовано особливості розвитку дітей з порушенням опорно-рухового апарату, запропоновано шляхи адаптації освітнього середовища, модифікації навчальних програм і матеріалу, наведено поради щодо створення позитивного мікроклімату в адаптивному навчальному середовищі й дитячому колективі. Кейс містить словник термінів і понять, які стосуються інклюзивної освіти та нозології: порушення опорно-рухового апарату. Зміст кейсу містить опис досвіду роботи педагогів інклюзивно ресурсних центрів, практичних психологів, реабілітологів, асистентів вчителя закладів освіти з іклюзивним навчанням Полтавської області, глосарій, додатки, перелік використаної та рекомендованої літератури, що допоможе кращому сприйманню викладеної інформації, а також її уточненню. Видання адресоване педагогам закладів освіти з інклюзивним навчанням, методичним працівникам, батькам з метою подальшого розвитку інклюзивного навчання в закладах освіти Полтавщини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/479
Розташовується у зібраннях:БІБЛІОТЕКА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кейс Цехмистро О.І..pdf2,7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.