Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/479
Назва: | Електронний навчально-методичний кейс "Моделювання інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Діти з порушеннями опорно-рухового апарату" |
Автори: | Цехмистро, Олена Іванівна |
Ключові слова: | порушення опорно-рухового апарату інклюзивне навчання |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У навчально-методичному кейсі обласного науково-методичного проекту «Моделювання інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Діти з порушеннями опорно-рухового апарату» схарактеризовано особливості розвитку дітей з порушенням опорно-рухового апарату, запропоновано шляхи адаптації освітнього середовища, модифікації навчальних програм і матеріалу, наведено поради щодо створення позитивного мікроклімату в адаптивному навчальному середовищі й дитячому колективі. Кейс містить словник термінів і понять, які стосуються інклюзивної освіти та нозології: порушення опорно-рухового апарату. Зміст кейсу містить опис досвіду роботи педагогів інклюзивно ресурсних центрів, практичних психологів, реабілітологів, асистентів вчителя закладів освіти з іклюзивним навчанням Полтавської області, глосарій, додатки, перелік використаної та рекомендованої літератури, що допоможе кращому сприйманню викладеної інформації, а також її уточненню. Видання адресоване педагогам закладів освіти з інклюзивним навчанням, методичним працівникам, батькам з метою подальшого розвитку інклюзивного навчання в закладах освіти Полтавщини. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/479 |
Розташовується у зібраннях: | БІБЛІОТЕКА |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кейс Цехмистро О.І..pdf | 2,7 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.