Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/478
Назва: | Електронний навчально-методичний кейс "Моделювання інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами: розлад аутистичного спектра" |
Автори: | Холодова, Тетяна Миколаївна |
Ключові слова: | інклюзивне навчання особа з особливими освітніми потребами розлад аутистичного спектра |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | В електронному навчально-методичному кейсі описано основні особливості психофізичного розвитку дитини з розладом аутистичного спектра, індивідуальна освітня траєкторія зі слабкими і сильними сторонами дитини з РАС. Висвітлена ключова інформація категорії РАС. Надані загальні рекомендації педагогічним працівникам закладів дошкільної та загальної середньої освіти,відомості про корекційні програми, які потрібно використовувати при роботі з дітьми з РАС. Описані шляхи підготовки дитини з аутизмом до освітнього процесу та шляхи їх соціалізації, особливості здійснення психолого-педагогічного супроводу. Зміст кейсу містить опис досвіду роботи психолога й вчителя-дефектолога ІРЦ, а також вчителя початкових класів, асистента вчителя, соціального педагога і практичного психолога ЗЗСО. Електронний навчально-методичний кейс адресовано педагогам закладів загальної середньої освіти та закладів дошкільної освіти з інклюзивним навчанням, батькам дітей з РАС, студентам педагогічних ЗВО, слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників, методичним працівникам. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/478 |
Розташовується у зібраннях: | БІБЛІОТЕКА |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кейс Розлади аутистичного спектра Холодова Т.М..pdf | 2,09 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.