Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/476
Назва: Електронний навчально-методичний кейс "Моделювання інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами: порушення мовлення"
Автори: Русіна, Катерина Вікторівна
Ключові слова: аутизм
порушення мовлення
діти з ООП
інклюзивне навчання
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У електронному навчально-методичному кейсі розкрито індивідуальну освітню траєкторію дитини зі порушенням мовлення, надано загальні рекомендації щодо навчання та розвитку дітей різного віку, представлено ключову інформацію про особливості категорії, визначено стратегії підтримки в освітньому середовищі, запропоновано поради вихователям, вчителям і батькам від ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти щодо забезпечення освітніх потреб дітей, наведено відомості про програми МОН щодо їх використання в освітньому процесі для дітей з порушенням мовлення, надано поради щодо співпраці команди психолого-педагогічного супроводу дітей з порушенням мовлення. Змістовно кейс містить глосарій, додатки, перелік використаної та рекомендованої літератури, що допоможе поглибити й доповнити окреслене коло питань. Електронний навчально-методичний кейс містить опис роботи та практичні рекомендації вчителя логопеда та асистентів учителів. Електронний навчально-методичний кейс адресовано педагогам закладів дошкільної й загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням, батькам дітей з порушенням мовлення, а також студентам педагогічних ЗВО, слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників та методичним працівникам.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/476
Розташовується у зібраннях:БІБЛІОТЕКА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кейс Русіної К.В..pdf1,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.