Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/476
Назва: | Електронний навчально-методичний кейс "Моделювання інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами: порушення мовлення" |
Автори: | Русіна, Катерина Вікторівна |
Ключові слова: | аутизм порушення мовлення діти з ООП інклюзивне навчання |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У електронному навчально-методичному кейсі розкрито індивідуальну освітню траєкторію дитини зі порушенням мовлення, надано загальні рекомендації щодо навчання та розвитку дітей різного віку, представлено ключову інформацію про особливості категорії, визначено стратегії підтримки в освітньому середовищі, запропоновано поради вихователям, вчителям і батькам від ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти щодо забезпечення освітніх потреб дітей, наведено відомості про програми МОН щодо їх використання в освітньому процесі для дітей з порушенням мовлення, надано поради щодо співпраці команди психолого-педагогічного супроводу дітей з порушенням мовлення. Змістовно кейс містить глосарій, додатки, перелік використаної та рекомендованої літератури, що допоможе поглибити й доповнити окреслене коло питань. Електронний навчально-методичний кейс містить опис роботи та практичні рекомендації вчителя логопеда та асистентів учителів. Електронний навчально-методичний кейс адресовано педагогам закладів дошкільної й загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням, батькам дітей з порушенням мовлення, а також студентам педагогічних ЗВО, слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників та методичним працівникам. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/476 |
Розташовується у зібраннях: | БІБЛІОТЕКА |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кейс Русіної К.В..pdf | 1,56 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.