Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/475
Назва: Електронний навчально-методичний кейс "Моделювання інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами: синдром дефіциту уваги з гіперактивністю"
Автори: Васильєва, Наталія Валеріївна
Ключові слова: СДУГ
інклюзивне навчання
індивідуальна освітня траєкторія
гіперактивність
індивідуальна освітня траєкторія
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У електронному навчально-методичному кейсі розкрито сильні та слабкі сторони дитини зі СДУГ, надано загальні рекомендації щодо навчання та розвитку таких дітей різного віку, представлено ключову інформацію про особливості категорії, визначено стратегії підтримки в освітньому середовищі, висвітлено поради вчителям і батькам від ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти щодо забезпечення освітніх потреб дітей, з’ясовано відомості про програми МОН щодо їх використання в освітньому процесі для дітей зі СДУГ, викладено інформацію про особливості організації роботи гіперактивних учнів на уроці, надано поради щодо співпраці команди психологопедагогічного супроводу дітей зі СДУГ. За допомогою графічних зображень автор звертає увагу читачів на особливо важливу інформацію. Зміст кейсу містить опис досвіду роботи психологів ІРЦ й асистентів вчителя ЗЗСО, глосарій, додатки, перелік використаної та рекомендованої літератури, що допоможе кращому сприйманню викладеної інформації, а також її уточненню. Електронний навчально-методичний кейс адресовано педагогам закладів дошкільної освіти й закладів загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням, батькам дітей із синдром дефіциту уваги з гіперактивністю, а також студентам педагогічних ЗВО, слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників та методичним працівникам.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/475
Розташовується у зібраннях:БІБЛІОТЕКА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кейс СДУГ Васильєва Н.В..pdf2,85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.