Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2105
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кащенко, Ірина Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-10T16:28:07Z | - |
dc.date.available | 2025-06-10T16:28:07Z | - |
dc.date.issued | 2025-05 | - |
dc.identifier.citation | Кащенко І. М. Проєктна діяльність як засіб формування ключових компетентностей учнів сучасної української школи. Постметодика. 2025. № 1. (144). С. 42–46. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2105 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто особливості застосування методу проєктів в Новій українській школі як одного із ефективних засобів формування ключових компетентностей здобувачів освіти. Проаналізовано особливості використання проєктної діяльності на різних етапах розвитку дитини, її вплив на формування психічних процесів, пізнавальних інтересів, пошукової активності, ініціативності. Обґрунтовано доцільність використання принципів наступності та перспективності під час упровадження проєктів на різних суміжних ланках освіти. Подано класифікацію цього методу, його структуру і можливості застосування під час опанування предметів та інтегрованих курсів. Проаналізовано ключові особливості впровадження проєктної діяльності в дошкільну, початкову та середню ланки сучасної української освіти. Наведено приклади навчальних дисциплін для першого та другого циклу навчання в НУШ, які є сприятливим простором для реалізації цікавих освітніх проєктів. У публікації обґрунтовано необхідність залучення всіх учнів класу до виконання посильної пошукової праці, наголошено на важливості долучення до пізнавальної діяльності здобувачів освіти з різним багажем знань, вмінь та навичок. Звернено увагу на те, що кожній дитині слід створити належні умови для розумової праці, комфортне середовище, у якому б теоретичні знання трансформувалися у практичні можливості та необхідний життєвий досвід. Також аналізується роль учителя під час навчання, реалізованого методом проєктів. Зазначається, що педагог повинен застосовувати сучасні освітні стратегії, які спонукатимуть дітей взаємодіяти з однолітками, сприятимуть їхньому соціальному розвитку, навчать виражати свою думку, брати участь у прийнятті важливих рішень. Це стане зааорукою компетентнісного зростання своїх учнів. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | метод проєктів, проєктна діяльність, компетентність, ключові компетентності, наскрізні вміння, сучасна освіта. | uk_UA |
dc.title | ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
dc.identifier.UDC | 373.3/5 | - |
Розташовується у зібраннях: | No 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кащенко.pdf | 363,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.