Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2068
Назва: | КОНФЛІКТИ В ДИТЯЧИХ КОЛЕКТИВАХ: ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ |
Інші назви: | MODERNÍ ASPEKTY VĚDY Svazek LV mezinárodní kolektivní monografie |
Автори: | Калюжна, Юлія Петрівна Чорнобривець, Олена Василівна Кульбашна, Інна Миколаївна |
Ключові слова: | логопедія, психологія |
Дата публікації: | кві-2025 |
Видавництво: | Наукові перспективи |
Короткий огляд (реферат): | Будь-який конфлікт приховує загрозу для деяких цінностей, інтересів суспільства, соціальних спільнот, груп, особистостей, що змушує їх відстоювати та захищати різними, часом недоречними, методами, а це породжує новий виток конфлікту. Отже, для вирішення конфліктної ситуації у дитячих колективах без втручання дорослого не можливо. Але, дорослий має поводитися як переговорник, який спокійно, розважливо й дружньо вирішить конфліктну ситуацію. Можливо використати мирилки – це короткі, але добрі римовані вірші, які діти часто промовляють після сварки чи образи, аби помиритися. Тобто, для конструктивного розв’язання конфлікту потрібен посередник, який допоможіть знайти спільну мову та взаємовигідне рішення. Кожна дитина – учасник конфлікту має зробити під керівництвом дорослого наступне: заспокоїтися, розібратися у ситуації, вибачитися, знайти рішення конфлікту, відновити стосунки з однолітками. Тобто, позитивне вирішення конфлікту залежить від побудованої схеми розібратися-вивчити-вирішити. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2068 |
Розташовується у зібраннях: | Інформатична освітня галузь |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mono_55_removed.pdf | будь-який конфлікт приховує загрозу для деяких цінностей, інтересів суспільства, соціальних спільнот, груп, особистостей, що змушує їх відстоювати та захищати різними, часом недоречними, методами, а це породжує новий виток конфлікту. Отже, для вирішення конфліктної ситуації у дитячих колективах без втручання дорослого не можливо. Але, дорослий має поводитися як переговорник, який спокійно, розважливо й дружньо вирішить конфліктну ситуацію. Можливо використати мирилки – це короткі, але добрі римовані вірші, які діти часто промовляють після сварки чи образи, аби помиритися. Тобто, для конструктивного розв’язання конфлікту потрібен посередник, який допоможіть знайти спільну мову та взаємовигідне рішення. Кожна дитина – учасник конфлікту має зробити під керівництвом дорослого наступне: заспокоїтися, розібратися у ситуації, вибачитися, знайти рішення конфлікту, відновити стосунки з однолітками. Тобто, позитивне вирішення конфлікту залежить від побудованої схеми розібратися-вивчити-вирішити. | 2,88 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.