Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2068
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалюжна, Юлія Петрівна-
dc.contributor.authorЧорнобривець, Олена Василівна-
dc.contributor.authorКульбашна, Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-04-21T05:52:26Z-
dc.date.available2025-04-21T05:52:26Z-
dc.date.issued2025-04-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2068-
dc.description.abstractБудь-який конфлікт приховує загрозу для деяких цінностей, інтересів суспільства, соціальних спільнот, груп, особистостей, що змушує їх відстоювати та захищати різними, часом недоречними, методами, а це породжує новий виток конфлікту. Отже, для вирішення конфліктної ситуації у дитячих колективах без втручання дорослого не можливо. Але, дорослий має поводитися як переговорник, який спокійно, розважливо й дружньо вирішить конфліктну ситуацію. Можливо використати мирилки – це короткі, але добрі римовані вірші, які діти часто промовляють після сварки чи образи, аби помиритися. Тобто, для конструктивного розв’язання конфлікту потрібен посередник, який допоможіть знайти спільну мову та взаємовигідне рішення. Кожна дитина – учасник конфлікту має зробити під керівництвом дорослого наступне: заспокоїтися, розібратися у ситуації, вибачитися, знайти рішення конфлікту, відновити стосунки з однолітками. Тобто, позитивне вирішення конфлікту залежить від побудованої схеми розібратися-вивчити-вирішити.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherНаукові перспективиuk_UA
dc.subjectлогопедія, психологіяuk_UA
dc.titleКОНФЛІКТИ В ДИТЯЧИХ КОЛЕКТИВАХ: ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИuk_UA
dc.title.alternativeMODERNÍ ASPEKTY VĚDY Svazek LV mezinárodní kolektivní monografieuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інформатична освітня галузь

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mono_55_removed.pdfбудь-який конфлікт приховує загрозу для деяких цінностей, інтересів суспільства, соціальних спільнот, груп, особистостей, що змушує їх відстоювати та захищати різними, часом недоречними, методами, а це породжує новий виток конфлікту. Отже, для вирішення конфліктної ситуації у дитячих колективах без втручання дорослого не можливо. Але, дорослий має поводитися як переговорник, який спокійно, розважливо й дружньо вирішить конфліктну ситуацію. Можливо використати мирилки – це короткі, але добрі римовані вірші, які діти часто промовляють після сварки чи образи, аби помиритися. Тобто, для конструктивного розв’язання конфлікту потрібен посередник, який допоможіть знайти спільну мову та взаємовигідне рішення. Кожна дитина – учасник конфлікту має зробити під керівництвом дорослого наступне: заспокоїтися, розібратися у ситуації, вибачитися, знайти рішення конфлікту, відновити стосунки з однолітками. Тобто, позитивне вирішення конфлікту залежить від побудованої схеми розібратися-вивчити-вирішити.2,88 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.