Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1954
Назва: Речення за метою висловлювання (розповідні, питальні, спонукальні). Письмо розділових знаків у реченні (крапка, знак питання, знак оклику). Аналіз твору
Автори: Кеда, Наталія Іванівна
Ключові слова: початкова освіта
2 клас
розповідні, питальні
головна думка
спонукальні речення
розділові знаки
Батьківщина
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): Мета: формування предметних компетентностей: ознайомити учнів з видами речень, навчити розрізняти розповідні, питальні, спонукальні речення, ставити розділові знаки в кінці речень, розвивати вміння аналізувати твір, визначати головну думку, правильно інтонувати речення в усному мовленні та оформлювати на письмі, розвивати зв'язне мовлення, збагачувати словниковий запас школярів, виховувати любов до Батьківщини, почуття патріотизму. Очікувані результати: знає види речень, розрізняє їх у мовленні, правильно ставляє розділові знаки в кінці речення, аналізує текст, вміє визначати головну думку, інтонує речення в усному мовленні та оформлює їх на письмі, ефективно застосовує при спілкуванні навички мовлення та мовної культури, володіє навичками самооцінювання, удосконалює навички роботи на онлайн-сервісах. Цифрові інструменти/сервіси/ресурси: платформа ZOOM, програма PowerPoint, сервіс Learningapps, , онлайн-дошка ZOOM, сервіс Wordwall, інструмент QR-Generator, сервіс WordАrt, онлайн-карта Україна по областях, онлайн-генератор ребусів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1954
Розташовується у зібраннях:Початкова освіта (усі галузі)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.