Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1941
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСімчук, Тетяна Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-01-15T08:52:22Z-
dc.date.available2025-01-15T08:52:22Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1941-
dc.description.abstractОчікувані результати: учні визначають за малюнком, розрізняють перпендикулярні та паралельні прямі, перетин прямих, знають означення паралельних та перпендикулярних прямих, виконують побудови перпендикулярних та паралельних прямих з допомогою лінійки та трикутника, наводять приклади паралельних та перпендикулярних прямих в довкілліuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectматематикаuk_UA
dc.subject6 класuk_UA
dc.subjectперетин прямихuk_UA
dc.subjectпрямий кутuk_UA
dc.subjectпаралельні пряміuk_UA
dc.subjectточка перетинуuk_UA
dc.subjectплощинаuk_UA
dc.subjectперпендикулярні пряміuk_UA
dc.titleПерпендикулярні та паралельні пряміuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Математика”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.