Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1941
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сімчук, Тетяна Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-15T08:52:22Z | - |
dc.date.available | 2025-01-15T08:52:22Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1941 | - |
dc.description.abstract | Очікувані результати: учні визначають за малюнком, розрізняють перпендикулярні та паралельні прямі, перетин прямих, знають означення паралельних та перпендикулярних прямих, виконують побудови перпендикулярних та паралельних прямих з допомогою лінійки та трикутника, наводять приклади паралельних та перпендикулярних прямих в довкіллі | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | математика | uk_UA |
dc.subject | 6 клас | uk_UA |
dc.subject | перетин прямих | uk_UA |
dc.subject | прямий кут | uk_UA |
dc.subject | паралельні прямі | uk_UA |
dc.subject | точка перетину | uk_UA |
dc.subject | площина | uk_UA |
dc.subject | перпендикулярні прямі | uk_UA |
dc.title | Перпендикулярні та паралельні прямі | uk_UA |
dc.type | Презентація | uk_UA |
dc.type | Розробка уроку | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Математика” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
конспект уроку Сімчук Т.С..pdf | 488,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Опис розробки Сімчук Т.С..pdf | 133,05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
презентація Сімчук Т.С..pptx | 9,4 MB | Microsoft Powerpoint XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.