Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1940
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХайхан, Валентина Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-01-15T07:24:35Z-
dc.date.available2025-01-15T07:24:35Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1940-
dc.description.abstractОчікувані результати: Учні будуть: - знати поняття «історичне джерело», «археологічна пам’ятка»; «джерелознавство», «історіографія»; -вміти розрізняти історичні джерела за видами (матеріальні/нематеріальні, первинні/вторинні, текстово-візуальні); -пояснювати і застосовувати терміни, поняття ,які зустрічаються в запропонованих джерелах; -дізнаються значення незнайомих слів за допомогою словників, пошукових систем; -розповідати про археологічні скарби Полтавщини -розуміти, яку роль відіграють музеї ;uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectісторіяuk_UA
dc.subject5 класuk_UA
dc.subjectІсторичні джерелаuk_UA
dc.subjectісторіографіяuk_UA
dc.subjectджерелознавствоuk_UA
dc.subjectматеріальні та нематеріальні джерелаuk_UA
dc.subjectархеологічні скарбиuk_UA
dc.titleІсторичні джерелаuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Суспільствознавство”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хайхан В.М. Конспект уроку.pdf261,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Хайхан В.М. Презентація.pptx12,58 MBMicrosoft Powerpoint XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.