Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1937
Назва: Українська революція, розпад Російської імперії та повстання національної держави – Української Народної Республіки
Автори: Кизим, Ольга Миколаївна
Ключові слова: історія
10 клас
Установчі збори
Курултай
самостійники
автономізація
Українська Центральна Рада
більшовизм
Універсал
Генеральний секретаріат
Вільне козацтво
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: - називати дати утворення УЦР, проголошення УНР і державної незалежності УНР, бою під Крутами, утворення Кримської Народної Республіки. - розуміти і тлумачити зміст понять: «автономісти», «курултай», «національно-культурна автономія», «меджліс», «самостійники», «універсал», «червоний терор»; передумови постання національної держави – Української Народної Республіки; вплив світових подій на внутрішньоукраїнські процеси; - уміти визначити хронологічні межі Української революції використовувати карту як джерело інформації про події Української революції та першої російсько-української війни. - визначати наслідки боротьби політичних партій за впливи на населення України; - узагальнити зміст Універсалів УЦР, визначити положення, включення яких диктували тогочасна політична ситуація або/і політичні погляди більшості членів УЦР;– визначити здобутки і прорахунки УЦР у державотворчому процесі, обґрунтувати висловлені судження; - оцінювати діяльність визначних особистостей (Володимир Винниченко, Микола Міхновський, Михайло Грушевський, Номан Челебіджіхан). Протягом уроку формуватимуться: - компетентність спілкування державною мовою для правильного використання термінологічного апарату, спілкування під час узагальнення навчального матеріалу; висловлювати власну думку в усній формі. - соціальна та громадянська компетентность шляхом формування знань про визнання права кожного народу на свою державність; формування громадянської позиції та патріотизму; аналіз державотворчих процесів на українських землях у ХХ ст.. - математична компетентність шляхом побудови логічного ланцюжка подій та встановлення хронологічної послідовності. - інформаційна: вміння порівнювати та аналізувати достовірність джерел. - загальнокультурну компетентність: формування толерантного відношення до представників інших націй та народностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1937
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Суспільствознавство”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.