Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1937
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКизим, Ольга Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-01-14T20:39:35Z-
dc.date.available2025-01-14T20:39:35Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1937-
dc.description.abstractОчікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: - називати дати утворення УЦР, проголошення УНР і державної незалежності УНР, бою під Крутами, утворення Кримської Народної Республіки. - розуміти і тлумачити зміст понять: «автономісти», «курултай», «національно-культурна автономія», «меджліс», «самостійники», «універсал», «червоний терор»; передумови постання національної держави – Української Народної Республіки; вплив світових подій на внутрішньоукраїнські процеси; - уміти визначити хронологічні межі Української революції використовувати карту як джерело інформації про події Української революції та першої російсько-української війни. - визначати наслідки боротьби політичних партій за впливи на населення України; - узагальнити зміст Універсалів УЦР, визначити положення, включення яких диктували тогочасна політична ситуація або/і політичні погляди більшості членів УЦР;– визначити здобутки і прорахунки УЦР у державотворчому процесі, обґрунтувати висловлені судження; - оцінювати діяльність визначних особистостей (Володимир Винниченко, Микола Міхновський, Михайло Грушевський, Номан Челебіджіхан). Протягом уроку формуватимуться: - компетентність спілкування державною мовою для правильного використання термінологічного апарату, спілкування під час узагальнення навчального матеріалу; висловлювати власну думку в усній формі. - соціальна та громадянська компетентность шляхом формування знань про визнання права кожного народу на свою державність; формування громадянської позиції та патріотизму; аналіз державотворчих процесів на українських землях у ХХ ст.. - математична компетентність шляхом побудови логічного ланцюжка подій та встановлення хронологічної послідовності. - інформаційна: вміння порівнювати та аналізувати достовірність джерел. - загальнокультурну компетентність: формування толерантного відношення до представників інших націй та народностей.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectісторіяuk_UA
dc.subject10 класuk_UA
dc.subjectУстановчі збориuk_UA
dc.subjectКурултайuk_UA
dc.subjectсамостійникиuk_UA
dc.subjectавтономізаціяuk_UA
dc.subjectУкраїнська Центральна Радаuk_UA
dc.subjectбільшовизмuk_UA
dc.subjectУніверсалuk_UA
dc.subjectГенеральний секретаріатuk_UA
dc.subjectВільне козацтвоuk_UA
dc.titleУкраїнська революція, розпад Російської імперії та повстання національної держави – Української Народної Республікиuk_UA
dc.typeІнтерактивна розробкаuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Суспільствознавство”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.