Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1842
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрельніков, Віктор Юрійович-
dc.contributor.authorСолодовник, Валерій Миколайович-
dc.date.accessioned2024-10-01T08:21:19Z-
dc.date.available2024-10-01T08:21:19Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citation: Стрельніков В. Ю., Солодовник В. М. Методологічні засади неперервної освіти, яка стимулює індивідуальну освітню траєкторію педагога в умовах війни. Постметодика. 2023. № 2–3. С. 19–25uk_UA
dc.identifier.otherВ. Ю. Стрельніков, ORCID iD https://orcid.org//0000-0002-8822-9517-
dc.identifier.otherВ. М. Солодовник, ORCID iD https://orcid.org//0000-0001-8228-1237-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1842-
dc.description.abstractРозглянуто методологічні засади неперервної освіти, яка стимулює індивідуальну освітню траєкторію педагога в умовах війни, показано результати діяльності Полтавської академії неперервної освіти ім. М. В. Остроградського щодо розроблення технологій ефективного управління процесами підготовки педагогів в умовах війни. Теоретично обґрунтовані принципи підвищення кваліфікації, що стимулюють індивідуальну освітню траєкторію педагога в умовах війни: 1) наступності; 2) усвідомлення; 3) науковості; 4) наочності; 5) предметності; 6) розвивального навчання; 7) демократизації курсів підвищення кваліфікації; 8) саморозвитку особистості слухача курсів підвищення кваліфікації; 9) психологічної підтримки розвитку особистості слухачів курсів підвищення кваліфікації за індивідуальною освітньою траєкторією. Зроблено висновок про дві умови, які позитивно впливають на якість розвитку за індивідуальною освітньою траєкторією слухача курсів підвищення кваліфікації: сучасне інформаційне суспільство, що створює додаткові можливості для ефективної неперервної освіти; гуманізація неперервної освіти, яка впливає на вибір слухачем курсів підвищення кваліфікації життєво важливих цінностей, на його самовизначення, розвиток за індивідуальною освітньою траєкторією.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherПАНО ім. М. В. Остроградськогоuk_UA
dc.subjectметодологічні засадиuk_UA
dc.subjectзаклад фахової передвищої освітиuk_UA
dc.subjectнеперервна освіта, індивідуальна освітня траєкторія педагога в умовах війниuk_UA
dc.subjectметодологічні принципиuk_UA
dc.titleМетодологічні засади неперервної освіти, яка стимулює індивідуальну освітню траєкторію педагога в умовах війниuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:No 2-3, 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стрельніков, Солодовник.pdf585,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.