Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1842
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стрельніков, Віктор Юрійович | - |
dc.contributor.author | Солодовник, Валерій Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-01T08:21:19Z | - |
dc.date.available | 2024-10-01T08:21:19Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | : Стрельніков В. Ю., Солодовник В. М. Методологічні засади неперервної освіти, яка стимулює індивідуальну освітню траєкторію педагога в умовах війни. Постметодика. 2023. № 2–3. С. 19–25 | uk_UA |
dc.identifier.other | В. Ю. Стрельніков, ORCID iD https://orcid.org//0000-0002-8822-9517 | - |
dc.identifier.other | В. М. Солодовник, ORCID iD https://orcid.org//0000-0001-8228-1237 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1842 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто методологічні засади неперервної освіти, яка стимулює індивідуальну освітню траєкторію педагога в умовах війни, показано результати діяльності Полтавської академії неперервної освіти ім. М. В. Остроградського щодо розроблення технологій ефективного управління процесами підготовки педагогів в умовах війни. Теоретично обґрунтовані принципи підвищення кваліфікації, що стимулюють індивідуальну освітню траєкторію педагога в умовах війни: 1) наступності; 2) усвідомлення; 3) науковості; 4) наочності; 5) предметності; 6) розвивального навчання; 7) демократизації курсів підвищення кваліфікації; 8) саморозвитку особистості слухача курсів підвищення кваліфікації; 9) психологічної підтримки розвитку особистості слухачів курсів підвищення кваліфікації за індивідуальною освітньою траєкторією. Зроблено висновок про дві умови, які позитивно впливають на якість розвитку за індивідуальною освітньою траєкторією слухача курсів підвищення кваліфікації: сучасне інформаційне суспільство, що створює додаткові можливості для ефективної неперервної освіти; гуманізація неперервної освіти, яка впливає на вибір слухачем курсів підвищення кваліфікації життєво важливих цінностей, на його самовизначення, розвиток за індивідуальною освітньою траєкторією. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | ПАНО ім. М. В. Остроградського | uk_UA |
dc.subject | методологічні засади | uk_UA |
dc.subject | заклад фахової передвищої освіти | uk_UA |
dc.subject | неперервна освіта, індивідуальна освітня траєкторія педагога в умовах війни | uk_UA |
dc.subject | методологічні принципи | uk_UA |
dc.title | Методологічні засади неперервної освіти, яка стимулює індивідуальну освітню траєкторію педагога в умовах війни | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | No 2-3, 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стрельніков, Солодовник.pdf | 585,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.