Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1834
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрилевець, Марина Петрівна-
dc.date.accessioned2024-10-01T07:26:19Z-
dc.date.available2024-10-01T07:26:19Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКрилевець М. П. Наші в НУШі. Що нового в новій початковій школі? Постметодика. 2023. № 2–3. С. 61–72uk_UA
dc.identifier.otherМ. П. Крилевець, ORCID https://orcid.org/ 0009-0000-6347-3989-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1834-
dc.description.abstractУ статті розкрито суть реформування початкової освіти в умовах сьогодення, адже сучасна освітня система України зазнає динамічних перетворень, характерними ознаками яких є системне реформування, модернізація змісту, активний пошук ефективних дидактичних стратегій, форм, методів і засобів навчання на компетентнісних засадах. Перед школою стоїть завдання щодо формування такої особистості, яка вміла б самостійно вирішувати різні завдання, критично мислити, удосконалювати вміння та творчо застосовувати їх на практиці. Ця проблема актуальна для сучасної початкової школи. Розглянуто основні етапи реалізації концепції «Нова українська школа». Зосереджено увагу на концепції «Нова українська школа», Державному стандарті початкової освіти, Типових освітніх програмах, у яких закладено основи формування ключових компетентностей, на актуальних проблемах реформування початкової освіти в їхній педагогічній площині. Розкрито особливості нових професійних ролей у вчителя в Новій українській школі, зміст професійної компетентності вчителя початкової школи, виділено її основні компоненти, украй важливі на сучасному етапі розвитку суспільства з урахуванням змін, що відбуваються в освіті. Проаналізовано досягнення чотирьох років впровадження системи НУШ та окреслено її перспективи в середній школі. Наголошено на необхідності консолідації зусиль освітян у процесі реформування системи освіти України, зокрема реалізації концепції «Нова українська школа».uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherПАНО ім. М. В. Остроградськогоuk_UA
dc.subjectконцепція НУШuk_UA
dc.subjectсупервізіяuk_UA
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.subjectнова українська школаuk_UA
dc.subjectдержавний стандартuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectкомпетентнісно орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectформувальне оцінюванняuk_UA
dc.subjectсертифікаціяuk_UA
dc.titleНаші в НУШі. Що нового у новій початковій школі?uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:No 2-3, 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Крилевець.pdf459,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.