Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1834
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Крилевець, Марина Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-01T07:26:19Z | - |
dc.date.available | 2024-10-01T07:26:19Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Крилевець М. П. Наші в НУШі. Що нового в новій початковій школі? Постметодика. 2023. № 2–3. С. 61–72 | uk_UA |
dc.identifier.other | М. П. Крилевець, ORCID https://orcid.org/ 0009-0000-6347-3989 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1834 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито суть реформування початкової освіти в умовах сьогодення, адже сучасна освітня система України зазнає динамічних перетворень, характерними ознаками яких є системне реформування, модернізація змісту, активний пошук ефективних дидактичних стратегій, форм, методів і засобів навчання на компетентнісних засадах. Перед школою стоїть завдання щодо формування такої особистості, яка вміла б самостійно вирішувати різні завдання, критично мислити, удосконалювати вміння та творчо застосовувати їх на практиці. Ця проблема актуальна для сучасної початкової школи. Розглянуто основні етапи реалізації концепції «Нова українська школа». Зосереджено увагу на концепції «Нова українська школа», Державному стандарті початкової освіти, Типових освітніх програмах, у яких закладено основи формування ключових компетентностей, на актуальних проблемах реформування початкової освіти в їхній педагогічній площині. Розкрито особливості нових професійних ролей у вчителя в Новій українській школі, зміст професійної компетентності вчителя початкової школи, виділено її основні компоненти, украй важливі на сучасному етапі розвитку суспільства з урахуванням змін, що відбуваються в освіті. Проаналізовано досягнення чотирьох років впровадження системи НУШ та окреслено її перспективи в середній школі. Наголошено на необхідності консолідації зусиль освітян у процесі реформування системи освіти України, зокрема реалізації концепції «Нова українська школа». | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | ПАНО ім. М. В. Остроградського | uk_UA |
dc.subject | концепція НУШ | uk_UA |
dc.subject | супервізія | uk_UA |
dc.subject | початкова освіта | uk_UA |
dc.subject | нова українська школа | uk_UA |
dc.subject | державний стандарт | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | компетентнісно орієнтоване навчання | uk_UA |
dc.subject | формувальне оцінювання | uk_UA |
dc.subject | сертифікація | uk_UA |
dc.title | Наші в НУШі. Що нового у новій початковій школі? | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | No 2-3, 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Крилевець.pdf | 459,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.