Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1833
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Козар, Ірина Василівна | - |
dc.contributor.author | Вовненко, Олена Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Клепиця, Наталія Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-01T07:20:18Z | - |
dc.date.available | 2024-10-01T07:20:18Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Козар І. В., Вовненко О. М., Клепиця Н. І. Особливості формування передумов навчальної діяльності у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення в процесі корекційно-логопедичної роботи / І. В. Козар, О. М Вовненко., Н. І. Клепиця // Постметодика. 2023. № 2–3. С. 76–91 | uk_UA |
dc.identifier.other | І. В. Козар, https://orcid.org/0009-0002-0882-1631 | - |
dc.identifier.other | О. М. Вовненко, https://orcid.org/0009-0001-1311-0060 | - |
dc.identifier.other | Н. І. Клепиця, https://orcid.org/0009-0005-7642-2984 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1833 | - |
dc.description.abstract | Виокремлено основні напрями формування та розвитку мовлення дошкільників із загальним недорозвитком мовлення (ЗНМ), визначено спрямованість корекційно-розвивального навчання та особливості формування симультанних і сукцесивних синтезів як передумови розвитку навчальної діяльності в дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. Запропонований підхід до опрацювання проблеми прогнозування труднощів у навчанні дітей із ЗНМ базується на концепції про сукцесивно-симультанні структури. Представлено систему роботи, що є передумовою майбутньої успішної навчальної діяльності дітей дошкільного віку із ЗНМ і включає використання новітніх методів і прийомів у поєднанні з традиційними в процесі корекційно-ло гопедичної роботи. Стаття призначена для вчителів-логопедів дошкільних закладів, асистентів вихователів, практичних психологів дошкільних закладів, учителів-дефектологів, батьків дітей, що мають особливі освітні потреби. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | ПАНО ім. М. В. Остроградського | uk_UA |
dc.subject | прогнозовані специфичні труднощі навчальної діяльності дітей із ЗНМ | uk_UA |
dc.subject | загальний недорозвиток мовлення | uk_UA |
dc.subject | симультанний і сукцесивний синтези | uk_UA |
dc.subject | перцептивний | uk_UA |
dc.subject | мнестичний й інтелектуальний рівні; | uk_UA |
dc.title | Особливості формування передумов навчальної діяльності в дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення в процесі корекційно-логопедичної роботи | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | No 2-3, 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Козар, Вовненко, Клепиця.pdf | 790,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.