Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1833
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозар, Ірина Василівна-
dc.contributor.authorВовненко, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorКлепиця, Наталія Ігорівна-
dc.date.accessioned2024-10-01T07:20:18Z-
dc.date.available2024-10-01T07:20:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКозар І. В., Вовненко О. М., Клепиця Н. І. Особливості формування передумов навчальної діяльності у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення в процесі корекційно-логопедичної роботи / І. В. Козар, О. М Вовненко., Н. І. Клепиця // Постметодика. 2023. № 2–3. С. 76–91uk_UA
dc.identifier.otherІ. В. Козар, https://orcid.org/0009-0002-0882-1631-
dc.identifier.otherО. М. Вовненко, https://orcid.org/0009-0001-1311-0060-
dc.identifier.otherН. І. Клепиця, https://orcid.org/0009-0005-7642-2984-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1833-
dc.description.abstractВиокремлено основні напрями формування та розвитку мовлення дошкільників із загальним недорозвитком мовлення (ЗНМ), визначено спрямованість корекційно-розвивального навчання та особливості формування симультанних і сукцесивних синтезів як передумови розвитку навчальної діяльності в дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. Запропонований підхід до опрацювання проблеми прогнозування труднощів у навчанні дітей із ЗНМ базується на концепції про сукцесивно-симультанні структури. Представлено систему роботи, що є передумовою майбутньої успішної навчальної діяльності дітей дошкільного віку із ЗНМ і включає використання новітніх методів і прийомів у поєднанні з традиційними в процесі корекційно-ло гопедичної роботи. Стаття призначена для вчителів-логопедів дошкільних закладів, асистентів вихователів, практичних психологів дошкільних закладів, учителів-дефектологів, батьків дітей, що мають особливі освітні потреби.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherПАНО ім. М. В. Остроградськогоuk_UA
dc.subjectпрогнозовані специфичні труднощі навчальної діяльності дітей із ЗНМuk_UA
dc.subjectзагальний недорозвиток мовленняuk_UA
dc.subjectсимультанний і сукцесивний синтезиuk_UA
dc.subjectперцептивнийuk_UA
dc.subjectмнестичний й інтелектуальний рівні;uk_UA
dc.titleОсобливості формування передумов навчальної діяльності в дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення в процесі корекційно-логопедичної роботиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:No 2-3, 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Козар, Вовненко, Клепиця.pdf790,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.