Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1832
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зелюк, Віталій Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-01T07:11:50Z | - |
dc.date.available | 2024-10-01T07:11:50Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Зелюк В. В. ПАНО ім. М. В. Остроградського – лідер освіти Полтавщини в умовах війни. Постметодика. 2023. № 2–3. С. 2– 6 | uk_UA |
dc.identifier.other | ORCID iD https://orcid.org/0000-0001-6359-9936 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1832 | - |
dc.description.abstract | Наголошено на важливості освіти в умовах воєнного стану. Проаналізовано дослідження, присвячені функціонуванню освітньої галузі в умовах війни та її відновленню. Підкреслено важливість післядипломної освіти у воєнний час, яка впливає на розвиток суспільства та підготовку професіоналів, здатних допомогти у відновленні та розвитку країни після війни. Представлено досвід Полтавської академії неперервної освіти ім. М. В. Остроградського як провайдера освітніх послуг. Досліджено ефективність розроблення та втілення в освітній діяльності безпекових питань, дистанційної освіти та технологій, зміцнення ментального здоров’я учасників освітнього процесу, участі освітян в таких науково-методичних проєктах, як «STEM-inclusion», швейцарсько-український проєкт DECIDE «Децентралізація для розвитку демократичної освіти», «Про.Спільноти: безпечне та сприятливе середовище для навчання дітей», СпівДія Нub «Особистісне зростання». Виокремлено пріоритетні завдання освітньої галузі Полтавської області: безпека і захист, гнучкість та готовність до адаптації, доступ до ресурсів, психологічна підтримка і консультації, залучення міжнародних організацій. Наголошується на ключовій ролі ПАНО ім. М. В. Остроградського в реалізації реформи НУШ на Полтавщині, важливості діяльності закладу в напрямі психологічної підтримки військовослужбовців (проведення тренінгів, семінарів, спеціальних курсів), здійснення волонтерської діяльності, розвитку гуманітарної освіти та заходів із патріотичного виховання учнівської молоді | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | ПАНО ім. М. В. Остроградського | uk_UA |
dc.subject | Нова українська школа | uk_UA |
dc.subject | проєкт | uk_UA |
dc.subject | освітній лідер | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | воєнний стан | uk_UA |
dc.subject | інновації | uk_UA |
dc.subject | освітня ініціатива | uk_UA |
dc.title | ПАНО ім. М. В. Остроградського – лідер освіти Полтавщини в умовах війни | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | No 2-3, 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Зелюк.pdf | 391,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.