Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1831
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дяченко, Ольга Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-01T07:05:22Z | - |
dc.date.available | 2024-10-01T07:05:22Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Дяченко О. В. Упровадження національно-патріотичного виховання на уроках іноземної мови. Постметодика. 2023. № 2–3. С. 73–75 | uk_UA |
dc.identifier.other | О. В. Дяченко, https://orcid.org/0009-0008-2024-4738 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1831 | - |
dc.description.abstract | Висвітлено особливості впровадження національно-патріотичного виховання в закладах загальної середньої освіти в Україні на уроках іноземної мови. Наголошено на важливій ролі іноземних мов у формуванні української ідентичності, особливо в умовах війни. Окреслено завдання педагогічних працівників щодо розвитку учнівської крос-культурної компетентності та практичних навичок міжкультурної комунікації, необхідних для безпечної життєдіяльності, формування національної самосвідомості та громадянської позиції. Описано основні положення затвердженої 2022 року Міністерством освіти і науки Концепції національно-патріотичного виховання в системі освіти України, що визначає стратегію цілеспрямованого процесу виховання дітей та молоді, яка реалізується шляхом комплексної співпраці органів влади, закладів освіти, громадських об’єднань та інших інституцій. Розглянуто напрями системної роботи, яку може проводити вчитель іноземної мови щодо формування громадянина-патріота, який діє на основі національних та європейських цінностей відповідно до зазначеної Концепції національно-патріотичного виховання в системі освіти України та заходів щодо її реалізації до 2025 року. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | ПАНО ім. М. В. Остроградського | uk_UA |
dc.subject | мова | uk_UA |
dc.subject | «перевернутий клас» та цифрові інструменти | uk_UA |
dc.subject | політика | uk_UA |
dc.subject | держава | uk_UA |
dc.subject | функціонування | uk_UA |
dc.subject | вчителі | uk_UA |
dc.subject | міжкультурна комунікація | uk_UA |
dc.subject | національно-патріотичне виховання | uk_UA |
dc.subject | підтримка | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.subject | дослідження | uk_UA |
dc.subject | комунікація | uk_UA |
dc.title | Упровадження національно-патріотичного виховання на уроках іноземної мови | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | No 2-3, 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дяченко.pdf | 314,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.