Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1824
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалагура, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2024-10-01T06:08:44Z-
dc.date.available2024-10-01T06:08:44Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБалагура Т. І. Зорова поезія учнів як мистецтво візуалізації образів / Т. І. Балагура // Постметодика. 2023. № 1. С. 38–41uk_UA
dc.identifier.otherORCID iD https://orcid.org/0009-0002-5041-8424-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1824-
dc.description.abstractРозглянуто особливості зорової поезії, її походження та розвитку в сучасному літературному процесі. Представлено творчі роботи учнів, які синтезували текст та власне зорове сприйняття образів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherПАНО ім. М. В. Остроградськогоuk_UA
dc.subjectзорова поезіяuk_UA
dc.subjectслово й образuk_UA
dc.subjectфігурна поезіяuk_UA
dc.subjectпоезомалярствоuk_UA
dc.subjectм’які навичкиuk_UA
dc.subjectпоетикаuk_UA
dc.subjectформаuk_UA
dc.titleЗорова поезія учнів як мистецтво візуалізації образівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:No 1, 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
балагура.pdf148,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.