Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1817
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХом’якова, Ілона Анатоліївна-
dc.date.accessioned2024-09-30T13:12:21Z-
dc.date.available2024-09-30T13:12:21Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1817-
dc.description.abstractТеоретично обґрунтовано важливість впливу лікувальної фізичної культури (ЛФК) на розвиток осіб з особливими освітніми потребами (ООП) як методу корекції психомоторного розвитку дітей з різними типами освітніх труднощів. Описано законодавче підґрунтя запровадження новітніх підходів до фізичного виховання здобувачів освіти, створення умов для їхнього фізичного розвитку та рухової активності, зміцнення здоров'я, посилення мотивації до систематичних занять фізичною культурою і спортом, зокрема для дітей, які мають особливі освітні потреби. Розкрито ключову роль ЛФК для покращення здоров’я дітей, відновлення втрачених функцій організму, запобігання появі вторинних «нашарувань» труднощів у розвитку дітей, покращення їхнього фізичного, психомоторного розвитку та функціонального стану, соціальної адаптації в дитячих колективах із застосуванням різноманітного корекційного обладнання, представлено його опис.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectЛФК (лікувальна фізична культура)uk_UA
dc.subjectдіти з ООПuk_UA
dc.subjectкорекційне обладнанняuk_UA
dc.titleВплив ЛФК на розвиток дітей з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:No 1, 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хомякова.pdf142,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.