Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1810
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧиж, Надія Пантелеймонівна-
dc.date.accessioned2024-07-24T06:39:27Z-
dc.date.available2024-07-24T06:39:27Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1810-
dc.description.abstractУ сучасному суспільстві освіта займає ключове місце у формуванні та розвитку кожної особистості і покликана забезпечити рівні можливості для всіх дітей, незалежно від їхніх особливих освітніх потреб. Тому стає важливою роль спеціального педагога, який має спеціалізовані знання та навички для роботи з дітьми, які мають різноманітні відхилення в розвитку. У статті на основі аналізу наукових розвідок та власного досвіду доводиться, що діти з особливими освітніми потребами потребують додаткової підтримки та індивідуального підходу до навчання, а головна місія спеціального педагога полягає у створенні сприятливого середовища, де кожна дитина має змогу розкрити власний потенціал незалежно від своїх особливостей. Діяльність спеціального педагога в процесі освіти дітей з особливими освітніми потребами спрямована на створення справедливого й рівноправного суспільства, де кожна дитина має змогу реалізувати свої здібності та зростати як особистість. Також педагог має звертати увагу не лише на змістовне наповнення роботи з такими дітьми, а й на емоційну сферу спілкування. У пропонованій статті розглядається, як досягти успіху в роботі із цією категорією здобувачів освіти та які методи для цього краще застосувати, яким практичним заняттям віддати перевагу. Представлено власний досвід автора з розвитку усного й писемного мовлення дитини із синдромом Дауна. Детально описано артикуляційні вправи, які варто використовувати для розвитку дитини, переваги застосування дошки з магнітними буквами та цифрами, надано вправи з магнітними буквами на розвиток уваги й сприйняття, наведено особливості застосування гри для навчання дитини з ООП. Висловлено переконання, що сучасний час диктує нові вимоги до педагога, а тому мудрий наставник ставить дитячу особистість у центр своєї діяльності, стає її партнером, а не керівником, сприяє розвитку її творчого потен- ціалу, піклується про збереження здоров’я дитини, адже діти з ООП також хочуть усміхатися і бачити у відповідь усмішку; хочуть, щоб із ними розмовляли, вислуховували їх; хочуть робити щось нове. У відповідь вони вміють бути вдячними за спілкування, товаришування, дружбу.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectнавчальні ігриuk_UA
dc.subjectіндивідуальна підтримкаuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectмодифікація мовленняuk_UA
dc.titleЦікаве навчання для всіх: як урізноманітнити роботу з дітьми з ООПuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:No 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.