Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1810
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чиж, Надія Пантелеймонівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-24T06:39:27Z | - |
dc.date.available | 2024-07-24T06:39:27Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1810 | - |
dc.description.abstract | У сучасному суспільстві освіта займає ключове місце у формуванні та розвитку кожної особистості і покликана забезпечити рівні можливості для всіх дітей, незалежно від їхніх особливих освітніх потреб. Тому стає важливою роль спеціального педагога, який має спеціалізовані знання та навички для роботи з дітьми, які мають різноманітні відхилення в розвитку. У статті на основі аналізу наукових розвідок та власного досвіду доводиться, що діти з особливими освітніми потребами потребують додаткової підтримки та індивідуального підходу до навчання, а головна місія спеціального педагога полягає у створенні сприятливого середовища, де кожна дитина має змогу розкрити власний потенціал незалежно від своїх особливостей. Діяльність спеціального педагога в процесі освіти дітей з особливими освітніми потребами спрямована на створення справедливого й рівноправного суспільства, де кожна дитина має змогу реалізувати свої здібності та зростати як особистість. Також педагог має звертати увагу не лише на змістовне наповнення роботи з такими дітьми, а й на емоційну сферу спілкування. У пропонованій статті розглядається, як досягти успіху в роботі із цією категорією здобувачів освіти та які методи для цього краще застосувати, яким практичним заняттям віддати перевагу. Представлено власний досвід автора з розвитку усного й писемного мовлення дитини із синдромом Дауна. Детально описано артикуляційні вправи, які варто використовувати для розвитку дитини, переваги застосування дошки з магнітними буквами та цифрами, надано вправи з магнітними буквами на розвиток уваги й сприйняття, наведено особливості застосування гри для навчання дитини з ООП. Висловлено переконання, що сучасний час диктує нові вимоги до педагога, а тому мудрий наставник ставить дитячу особистість у центр своєї діяльності, стає її партнером, а не керівником, сприяє розвитку її творчого потен- ціалу, піклується про збереження здоров’я дитини, адже діти з ООП також хочуть усміхатися і бачити у відповідь усмішку; хочуть, щоб із ними розмовляли, вислуховували їх; хочуть робити щось нове. У відповідь вони вміють бути вдячними за спілкування, товаришування, дружбу. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | навчальні ігри | uk_UA |
dc.subject | індивідуальна підтримка | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | модифікація мовлення | uk_UA |
dc.title | Цікаве навчання для всіх: як урізноманітнити роботу з дітьми з ООП | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | No 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чиж О.П. Цікаве навчання для всіх як урізноманітнити роботу з дітьми з ООП.pdf | 1,44 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.