Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1808
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стрельніков, Віктор Юрійович | - |
dc.contributor.author | Волощук, Сергій Михайлович | - |
dc.contributor.author | Раті, Оксана Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Мулеса, Тамара Федорівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-24T06:29:19Z | - |
dc.date.available | 2024-07-24T06:29:19Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1808 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто можливості курсів підвищення кваліфікації «Технології ефективного педагогічного спілкування, пси ходіагностики і надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу у закладах фахової передвищої освіти» для розвитку резилієнтності викладачів закладів фахової передвищої освіти з метою забезпечення їхньої індивідуальної освітньої траєкторії в умовах війни, показано досвід діяльності Полтавської академії неперервної освіти ім. М. В. Остроградського з виконання вимоги МОН України щодо проходження педагогічними працівниками курсів підвищення кваліфікації з удосконалення знань, умінь і практичних навичок у контексті надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу та забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії педагогічних працівників в умовах війни. Окреслено сутність термінів «резилієнс» як динамічного, складного, багатовимірного комплексу особливостей особистості, її здатності протистояти й адаптуватися до несприятливих та травматичних подій; «резилієнтність» як здатності особистості протистояти складнощам життя, швидко відновлюватися й успішно адаптуватися в несприятливих обставинах; динамічної властивості особистості, яку, хоча вона є вродженою, можна і слід розвивати; «індивідуальна освітня траєкторія» як персонального шляху реалізації особистісного потенціалу здобувача освіти, що формується з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду; «індивідуальний навчальний план» як документа, який визначає послідовність, форму і темп засвоєння здобувачем освіти освітніх компонентів освітньої програми з метою реалізації його індивідуальної освітньої траєкторії; «здобувач освіти дорослих» як дорослої особи, яка набуває необхідні компетентності шляхом формальної, неформальної та інформальної освіти. Резилієнтність розглядається в трьох значеннях: 1) якість особистості – здатність до подолання стресу; 2) процес копінгу; 3) адаптаційно захисний механізм особистості, який дає змогу адаптуватися після психічної травми або протистояти стресу, а також як: а) концепція; б) процес; в) результат. Визначено складники резилієнтності викладачів закладів фахової передвищої освіти – адаптивність, стійкість, надія, оптимізм. Розглянуто й обґрунтовано доцільність дотримання правил і виконання спеціальних вправ для розвитку резилієнтності педагога, які застосовувалися на курсах підвищення кваліфікації «Технології ефективного педагогічного спілкування, психодіагностики і надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу у закладах фахової передвищої освіти». Виокремлено методологічні принципи проведення Полтавською академією неперервної освіти ім. М. В. Остроградського на базі Відокремленого структурного підрозділу «Ужгородський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету» (у січні 2024 року) означених курсів підвищення кваліфікації для розвитку резилієнтності викладачів закладів фахової передвищої освіти з метою забезпечен ня їхньої індивідуальної освітньої траєкторії в умовах війни: наступності; усвідомлення; науковості; наочності; предметності; розвивального навчання; демократизації; саморозвитку особистості; психологічної підтримки. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | Постметодика | uk_UA |
dc.subject | заклад неперервної освіти | uk_UA |
dc.subject | викладач закладу фахової передвищої освіти | uk_UA |
dc.subject | неперервна освіта | uk_UA |
dc.subject | резилієнтність | uk_UA |
dc.subject | резилієнс | uk_UA |
dc.subject | індивідуальна освітня траєкторія | uk_UA |
dc.subject | курси підвищення квалі фікації | uk_UA |
dc.title | Розвиток резилієнтності викладача закладу фахової передвищої освіти для забезпечення його індивідуальної освітньої траєкторії в умовах війни | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | No 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стрельніков В.Ю., Волощук С.М., Раті О.Л., Мулеса Т.Ф Розвиток резилієнтності викладача закладу фахової передвищої освіти.pdf | 1,38 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.