Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1808
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрельніков, Віктор Юрійович-
dc.contributor.authorВолощук, Сергій Михайлович-
dc.contributor.authorРаті, Оксана Леонідівна-
dc.contributor.authorМулеса, Тамара Федорівна-
dc.date.accessioned2024-07-24T06:29:19Z-
dc.date.available2024-07-24T06:29:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1808-
dc.description.abstractРозглянуто можливості курсів підвищення кваліфікації «Технології ефективного педагогічного спілкування, пси ходіагностики і надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу у закладах фахової передвищої освіти» для розвитку резилієнтності викладачів закладів фахової передвищої освіти з метою забезпечення їхньої індивідуальної освітньої траєкторії в умовах війни, показано досвід діяльності Полтавської академії неперервної освіти ім. М. В. Остроградського з виконання вимоги МОН України щодо проходження педагогічними працівниками курсів підвищення кваліфікації з удосконалення знань, умінь і практичних навичок у контексті надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу та забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії педагогічних працівників в умовах війни. Окреслено сутність термінів «резилієнс» як динамічного, складного, багатовимірного комплексу особливостей особистості, її здатності протистояти й адаптуватися до несприятливих та травматичних подій; «резилієнтність» як здатності особистості протистояти складнощам життя, швидко відновлюватися й успішно адаптуватися в несприятливих обставинах; динамічної властивості особистості, яку, хоча вона є вродженою, можна і слід розвивати; «індивідуальна освітня траєкторія» як персонального шляху реалізації особистісного потенціалу здобувача освіти, що формується з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду; «індивідуальний навчальний план» як документа, який визначає послідовність, форму і темп засвоєння здобувачем освіти освітніх компонентів освітньої програми з метою реалізації його індивідуальної освітньої траєкторії; «здобувач освіти дорослих» як дорослої особи, яка набуває необхідні компетентності шляхом формальної, неформальної та інформальної освіти. Резилієнтність розглядається в трьох значеннях: 1) якість особистості – здатність до подолання стресу; 2) процес копінгу; 3) адаптаційно захисний механізм особистості, який дає змогу адаптуватися після психічної травми або протистояти стресу, а також як: а) концепція; б) процес; в) результат. Визначено складники резилієнтності викладачів закладів фахової передвищої освіти – адаптивність, стійкість, надія, оптимізм. Розглянуто й обґрунтовано доцільність дотримання правил і виконання спеціальних вправ для розвитку резилієнтності педагога, які застосовувалися на курсах підвищення кваліфікації «Технології ефективного педагогічного спілкування, психодіагностики і надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу у закладах фахової передвищої освіти». Виокремлено методологічні принципи проведення Полтавською академією неперервної освіти ім. М. В. Остроградського на базі Відокремленого структурного підрозділу «Ужгородський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету» (у січні 2024 року) означених курсів підвищення кваліфікації для розвитку резилієнтності викладачів закладів фахової передвищої освіти з метою забезпечен ня їхньої індивідуальної освітньої траєкторії в умовах війни: наступності; усвідомлення; науковості; наочності; предметності; розвивального навчання; демократизації; саморозвитку особистості; психологічної підтримки.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectПостметодикаuk_UA
dc.subjectзаклад неперервної освітиuk_UA
dc.subjectвикладач закладу фахової передвищої освітиuk_UA
dc.subjectнеперервна освітаuk_UA
dc.subjectрезилієнтністьuk_UA
dc.subjectрезилієнсuk_UA
dc.subjectіндивідуальна освітня траєкторіяuk_UA
dc.subjectкурси підвищення квалі фікаціїuk_UA
dc.titleРозвиток резилієнтності викладача закладу фахової передвищої освіти для забезпечення його індивідуальної освітньої траєкторії в умовах війниuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:No 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.