Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1803
Назва: | Формування соціальних навичок та комунікативних здібностей здобувачів освіти на уроках української мови й літератури в освітніх реаліях воєнного часу |
Автори: | Кисла, Ірина Іванівна Білан, Оксана Григорівна |
Ключові слова: | Постметодика військовий час духовне життя народу соціальні навички комунікативні здібності Нова українська школа уроки української мови та літератури середня та старша школа національна самоідентифікація |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто проблему формування соціальної та комунікативної компетентностей учнів на уроках української мови й літератури в реаліях воєнного часу з урахуванням основних положень «Нової української школи», подано короткі теоретичні аспекти проблеми, а також запропоновано практичні шляхи її реалізації. Проаналізовано особливості уроків української мови та літератури в умовах війни, коли суттєвих змін зазнає і наш світогляд, і мислення, а головне – мовлення, вимагаючи від кожного як нових соціальних навичок, так і нових комунікативних умінь. Автори статті доводять необхідність нових підходів до викладання уроків української мови та літератури в середній та старшій школі для формування в здобувачів освіти нових актуальних поглядів на мову й літературу як сферу національної самоідентифікації, частину духовного життя народу, джерело безцінного досвіду, що єд нає покоління українців в дусі непримиренної боротьби з ворогом та непохитності одвічного прагнення жити у вільній незалежній Україні |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1803 |
Розташовується у зібраннях: | No 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кисла І.І., Білан О.Г..pdf | 1,13 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.