Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1803
Назва: Формування соціальних навичок та комунікативних здібностей здобувачів освіти на уроках української мови й літератури в освітніх реаліях воєнного часу
Автори: Кисла, Ірина Іванівна
Білан, Оксана Григорівна
Ключові слова: Постметодика
військовий час
духовне життя народу
соціальні навички
комунікативні здібності
Нова українська школа
уроки української мови та літератури
середня та старша школа
національна самоідентифікація
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблему формування соціальної та комунікативної компетентностей учнів на уроках української мови й літератури в реаліях воєнного часу з урахуванням основних положень «Нової української школи», подано короткі теоретичні аспекти проблеми, а також запропоновано практичні шляхи її реалізації. Проаналізовано особливості уроків української мови та літератури в умовах війни, коли суттєвих змін зазнає і наш світогляд, і мислення, а головне – мовлення, вимагаючи від кожного як нових соціальних навичок, так і нових комунікативних умінь. Автори статті доводять необхідність нових підходів до викладання уроків української мови та літератури в середній та старшій школі для формування в здобувачів освіти нових актуальних поглядів на мову й літературу як сферу національної самоідентифікації, частину духовного життя народу, джерело безцінного досвіду, що єд нає покоління українців в дусі непримиренної боротьби з ворогом та непохитності одвічного прагнення жити у вільній незалежній Україні
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1803
Розташовується у зібраннях:No 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кисла І.І., Білан О.Г..pdf1,13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.