Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1669
Назва: Нові виміри безпеки в практиках впровадження НУШ
Автори: Водолазська, Тетяна Володимирівна
Устименко, Тетяна Анатоліївна
Ключові слова: постметодика
освітнє середовище
безпека
інформаційна безпека
емоційно-етична компетентність
Хібукі
надання першої психологічної допомоги
емоційна грамотність
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Досліджується питання проєктування шкільного освітнього середовища, здатного забезпечити безпеку учасників освітнього процесу в умовах війни. Статистично підтверджено гіпотезу про те, що рівень сприйняття освітніх реформ у групі педагогів з невисоким рівнем тривожності суттєво вищий, ніж у групі педагогів з високою тривожністю. Обгрунтовано тезу, що важливою є психологічна підтримка педагогічних працівників, спрямована на зниження рівня тривожності, розвиток стресостійкості. Виділено суттєві складові освітніх втрат: мотиваційні провали (втрата інтересу до навчання); соціальна дезадаптація (втрата важливих контактів у соціумі); асистемність знань (втрата цілісної картини світу); втрата практичного досвіду та напрями їх подолання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1669
Розташовується у зібраннях:БІБЛІОТЕКА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Водолазська.pdf419,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.