Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1669
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Водолазська, Тетяна Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Устименко, Тетяна Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-28T08:45:17Z | - |
dc.date.available | 2023-12-28T08:45:17Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1669 | - |
dc.description.abstract | Досліджується питання проєктування шкільного освітнього середовища, здатного забезпечити безпеку учасників освітнього процесу в умовах війни. Статистично підтверджено гіпотезу про те, що рівень сприйняття освітніх реформ у групі педагогів з невисоким рівнем тривожності суттєво вищий, ніж у групі педагогів з високою тривожністю. Обгрунтовано тезу, що важливою є психологічна підтримка педагогічних працівників, спрямована на зниження рівня тривожності, розвиток стресостійкості. Виділено суттєві складові освітніх втрат: мотиваційні провали (втрата інтересу до навчання); соціальна дезадаптація (втрата важливих контактів у соціумі); асистемність знань (втрата цілісної картини світу); втрата практичного досвіду та напрями їх подолання | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | постметодика | uk_UA |
dc.subject | освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | безпека | uk_UA |
dc.subject | інформаційна безпека | uk_UA |
dc.subject | емоційно-етична компетентність | uk_UA |
dc.subject | Хібукі | uk_UA |
dc.subject | надання першої психологічної допомоги | uk_UA |
dc.subject | емоційна грамотність | uk_UA |
dc.title | Нові виміри безпеки в практиках впровадження НУШ | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | БІБЛІОТЕКА |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Водолазська.pdf | 419,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.