Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1669
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВодолазська, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorУстименко, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2023-12-28T08:45:17Z-
dc.date.available2023-12-28T08:45:17Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1669-
dc.description.abstractДосліджується питання проєктування шкільного освітнього середовища, здатного забезпечити безпеку учасників освітнього процесу в умовах війни. Статистично підтверджено гіпотезу про те, що рівень сприйняття освітніх реформ у групі педагогів з невисоким рівнем тривожності суттєво вищий, ніж у групі педагогів з високою тривожністю. Обгрунтовано тезу, що важливою є психологічна підтримка педагогічних працівників, спрямована на зниження рівня тривожності, розвиток стресостійкості. Виділено суттєві складові освітніх втрат: мотиваційні провали (втрата інтересу до навчання); соціальна дезадаптація (втрата важливих контактів у соціумі); асистемність знань (втрата цілісної картини світу); втрата практичного досвіду та напрями їх подоланняuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпостметодикаuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectбезпекаuk_UA
dc.subjectінформаційна безпекаuk_UA
dc.subjectемоційно-етична компетентністьuk_UA
dc.subjectХібукіuk_UA
dc.subjectнадання першої психологічної допомогиuk_UA
dc.subjectемоційна грамотністьuk_UA
dc.titleНові виміри безпеки в практиках впровадження НУШuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:БІБЛІОТЕКА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Водолазська.pdf419,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.