Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1623
Назва: Метод проєктів як засіб розвитку креативно-пізнавальної діяльності молодших школярів
Автори: Бабич, Віра Дмитрівна
Ключові слова: початкова освіта
метод проєктів
креативно- пізнавальна діяльність учнів
дослідна діяльність учнів
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У методичному посібнику теоретично обґрунтовані рекомендації щодо реалізації методу проєктів в початковій школі з метою розвитку креативно- пізнавальної діяльності. Збірка містить описи проєктів, їх практичної значущості на уроках та позакласній діяльності. Описані проєкти орієнтовані на самостійну дослідну діяльність учнів (індивідуальну, парну, групову) у відведений для неї час (від декількох хвилин на уроці до декількох тижнів, місяців). Матеріали можуть використовуватись учителями початкових класів, організаторами виховного процесу, студентами педагогічних вищих навчальних закладів, а також усіма, хто прагне розвинути креативно- пізнавальні здібності учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1623
Розташовується у зібраннях:Початкова освіта (усі галузі)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РОЗРОБКА БАБИЧ.pdf2,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.