Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1623
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабич, Віра Дмитрівна-
dc.date.accessioned2023-12-09T06:42:10Z-
dc.date.available2023-12-09T06:42:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1623-
dc.description.abstractУ методичному посібнику теоретично обґрунтовані рекомендації щодо реалізації методу проєктів в початковій школі з метою розвитку креативно- пізнавальної діяльності. Збірка містить описи проєктів, їх практичної значущості на уроках та позакласній діяльності. Описані проєкти орієнтовані на самостійну дослідну діяльність учнів (індивідуальну, парну, групову) у відведений для неї час (від декількох хвилин на уроці до декількох тижнів, місяців). Матеріали можуть використовуватись учителями початкових класів, організаторами виховного процесу, студентами педагогічних вищих навчальних закладів, а також усіма, хто прагне розвинути креативно- пізнавальні здібності учнів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.subjectметод проєктівuk_UA
dc.subjectкреативно- пізнавальна діяльність учнівuk_UA
dc.subjectдослідна діяльність учнівuk_UA
dc.titleМетод проєктів як засіб розвитку креативно-пізнавальної діяльності молодших школярівuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Початкова освіта (усі галузі)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РОЗРОБКА БАБИЧ.pdf2,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.