Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1621
Назва: | Інтегровані уроки як один із методів розвитку творчих здібностей учнів Нової української школи |
Автори: | Коляка, Наталія Юріївна |
Ключові слова: | початкова освіта НУШ інтегровані уроки розвиток розумової діяльності школярів формування позитивних моральних якостей учнів |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У посібнику розкрито окремі аспекти ефективної реалізації міжпредметної інтеграції змісту навчання у початковій школі НУШ. Представлені методичні розробки інтегрованих уроків літературного читання, математики, української мови; я досліджую світ. Конспекти дадуть можливість вчителю подати матеріал з різних предметів як єдине ціле, розвивати розумову діяльність школярів, формувати позитивні моральні якості учнів і викликати у них бажання вчитися. Для вчителів, які працюють з учнями початкових класів, студентів педагогічних спеціальностей, вихователів ГПД, педагогів-організаторів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1621 |
Розташовується у зібраннях: | Початкова освіта (усі галузі) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розробка_Коляка.pdf | 9,14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.