Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1621
Назва: Інтегровані уроки як один із методів розвитку творчих здібностей учнів Нової української школи
Автори: Коляка, Наталія Юріївна
Ключові слова: початкова освіта
НУШ
інтегровані уроки
розвиток розумової діяльності школярів
формування позитивних моральних якостей учнів
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У посібнику розкрито окремі аспекти ефективної реалізації міжпредметної інтеграції змісту навчання у початковій школі НУШ. Представлені методичні розробки інтегрованих уроків літературного читання, математики, української мови; я досліджую світ. Конспекти дадуть можливість вчителю подати матеріал з різних предметів як єдине ціле, розвивати розумову діяльність школярів, формувати позитивні моральні якості учнів і викликати у них бажання вчитися. Для вчителів, які працюють з учнями початкових класів, студентів педагогічних спеціальностей, вихователів ГПД, педагогів-організаторів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1621
Розташовується у зібраннях:Початкова освіта (усі галузі)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка_Коляка.pdf9,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.